Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość początkująca w pracy

umowa zlecenia - jak wypowiedzieć, jakie konsekwencje?

Polecane posty

Gość początkująca w pracy

Witam, Mam pytanie do osób, które pracują/pracowały na umowę zlecenie. Skończyłam w tym roku studia i od 3 miesięcy bezskutecznie próbuję znaleźć pracę związaną z moim zawodem. Niestety mimo wielu złożonych aplikacji nikt nie wyraził zainteresowania moją kandydaturą (powód - nie mam doświadczenia). Dzisiaj jednak dostałam propozycję pracy tzw. jakiejkolwiek, żeby mieć z czego żyć. Zaproponowano mi stanowisko obsługi klienta w solarium na umowę zlecenie. Jednak nie traktuję tej pracy poważnie, jeszcze się nie zdecydowałam, czy w ogóle przyjąć ofertę. Z jednej strony potrzebuję pieniędzy jak najszybciej, by opłacić dalszą naukę. Z drugiej strony wciąż mam nadzieję, że odezwą się firmy, dla których chcę pracować. Mam więc pytanie. Zakładając, że przyjmę ofertę pracy w solarium, będę pracować na umowę zlecenię. Co mam zrobić w sytuacji, gdy dostanę ofertę pracy w zawodzie? Wiem, że umowę zlecenie można wypowiedzieć właściwie w każdej chwili, ale jakie mogą być dla mnie konsekwencje z tego powodu (przeczytałam, że będę musiała wynagrodzić szkody - co to oznacza)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość majkaaaaa