Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość martakas

film z wesela porażka

Polecane posty

Gość martakas

Proszę o radę w imieniu koleżanki.Odebrała niedawno film ze swego ślubu i wesela.Wcześniej mówiła co chciałaby by na nim było,jednak film to porażka.Kamera się trzęsie podczas przysięgi, nie nagrali tortu w ogóle bo coś się stało z taśmą (jaką taśmą??) poprawiali raz i nadal..błędy ortodraficzne np"świaTkowa".dzwoniła do nich,pisała maile aż w końcu przestali odbierać tel od niej.Mieszkamy za granica i nie ma możliwości by tam iść.Koleżanka zapłaciła z góry.Do Pl jedzie teraz w grudniu.Co zrobić? jest jakiś przepis na to?Ona chce zwrotu pieniędzy.W umowie nie ma nic o jakości usługi ale chyba to oczywiste.A firma wydawała sie taka rzetelna..przykro mi bo bardzo się tym denerwuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość baaaaaaka
Może spróbujcie sie skontaktować z rzecznikiem praw konsumenta, zadzwońcie, przedstawcie problem i wam doradzi czy da radę coś z tym zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość weselisko
Zrob im "darmowa reklame" negatywna oczywiscie w miescie skad pochodza.Inni to przeczytaja i nie beda korzystali z ich uslug.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a mnie to śmieszy że ludzie
na forum szukają rozwiązania problemów koleżanek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość martakas
fajnie że cię śmieszy,miłej zabawy:/ przecież nie wstydziłabym się napisać gdyby chodziło o mnie:) już o opinii w internecie pomyślałam ale to nie rozwiąże jej problemu,ona chce albo zwrotu kasy (lub przynajmniej części) albo zmontowania filmu jeszcze raz, chociaż to jakości i tak nie polepszy ale przynajmniej bez błędów.. pomyślałam że może jest jakiś przepis w prawach konsumenta na który można się powołać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość to ma nauczke ze z gory sie
nie placi... jak wybrala gownianego kamerzyste to wyszla porazka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no nie moge co za lenie
a nie można tak wpisac w google PRAWA KONSUMENTA, przeczytac i postanowic co z tym dalej zrobic. Lepiej udawac sierotkę marysię :O Jak Ty rozwiązujesz inne problemy ? też na forum?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość martakas
wybrała ponoć jednego z najlepszych w mieście.Trudno iść do rzecznika praw konsumenta jak się mieszka za granicą,mam nadzieję że da się to załatwić w grudniu.Chyba jedynym wyjściem jest napisać do nich z ostrzeżeniem o podjęciu takiego działania. Sama brałam ślub niedawno i mam piękne nagranie które jeszcze mi sie nie znudziło i tym bardziej rozumiem jej rozczarowanie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czwartkówka
Najważniejsze czy osoba która wykonała usługę prowadzi legalną działalność. Jeśli nie ma zarejestrowanej działalności to nic jej nie można zrobić a wręcz samemu można mieć kłopoty. Pomysł z podaniem nazwiska usługodawcy może się skończyć tym że to ten facet poda młodą parę do sądu i w 5 min wygra sprawę. Swego czasu słyszałam o takim fotografie z Krakowa co specjalnie chrzanił robotę aby o nim żle z imienia i nazwiska pisali. Wygrał trzy sprawy i uzyskał całkiem spore odszkodowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość martakas
niestety działalność na legalną.Chyba nic nie można zrobić:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×