Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

gucha1986

TWOJE RELACJE Z SYNOWĄ/ TEŚCIOWĄ -teraz i kiedyś

Polecane posty

Witam, jestem studentką V roku pedagogiki i do mojej pracy potrzebuje mieć opinie Kobiet będących teściowymi/ synowymi na temat synowej/ teściowej. Będę bardzo wdzięczna jeżeli zechciałybyście Panie opowiedzieć mi o swojej teściowej bądź synowej na podstawie następujących zagadnień: 1. Jaki styl życia preferuje synowa i teściowa? 2. W jakim zakresie status społeczny obydwóch kobiet wpływa na ich wzajemne relacje? 3. Jakie postawy wychowawcze prezentują synowa i teściowa? 4. Jakie jest podłoże nieporozumień między synową a teściową? z góry dziękuje za POMOC i POZDRAWIAM ŻYCZĄC MIŁEGO DNIA:)

Gość pamagam