Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość no to ładnie...

ZGŁOSZENIE AWARI SPRZETU AGD-SKLEP CZY PRODUCENT?

Polecane posty

Gość no to ładnie...

Hej! Nie wiem,czy jest jakaś różnica,jak mi się zepsuł jakiś sprzęt agd to czy jest jakaś różnica, czy ja zgłoszę to na serwis gwarancyjny, którego nr. podany jest na karcie gwarancyjnej, czy jak zgłosze to w sklepie, w którym go kupowałam. Dodam,że chodzi mi sprżet, który jest w zabudowie i którego nie mogę przywieźdź do sklepu? dzieki;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no to ładnie...
up

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do autorki....
Obojętne jest gdzie zgłosisz awarię. Jednak szybciej będzie bezpośrednio do serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no to ładnie...
dzięki;) to piekarnik w zabudowie;)zgłosiłam do serwisu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oszolomom religijnym
nie piszcie jej bzdur. jesli korzystasz z gwarancji zglaszasz do gwaranta czyli producenta dane na karcie gwarancyjnej. jak zglosisz do sklepu to tylko wydluzasz cala procedure. zglaszasz na podstawie niezgodnosci z umowa wtedy do sprzedawcy. jesli towar jest niezgodny z umowa to to jest korzystniejsze bo wtedy sprzedawca musi odebrac od ciebie sprzet lub zwrocic za jego transport. jezeli sprzet sie zepsul i nie bylo to spowodowane wada to korzystasz z gwarancji a tu zasady takie jak w karcie gwarancyjnej i zgloszenie na infolinie producenta zazwyczaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×