Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kolorowe Ptaki

JAk zasugerować przez telefon szybsze wysłanie towaru ze sklepu internetowego?

Polecane posty

Towar który zamówiłam cały czas ma status "zamówiony", a nie "wysłany". Nie dzwonili jeszcze do mnie w celu weryfikacji zamówienia(w regulaminie proszą o aktualny numer w celu weryfikacji zamówienia). Myślicie , że dobrze byłoby tam zadzwonić i poprosić żeby szybciej to wysłali? Ja to muszę mieć w przyszły czwartek,a zamawiam z miasta ,które jest oddalone ze 400 km od mojego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie masz na to wpływu
widocznie musieli zamówić w hurtowni zanim do nich dojedzie, zanim zapakują i wyślą to troche potrwa...a te 400 km nie mają znaczenia, to jets bliko, w góra 2 dni towar dojdzie tylko najpierw w tym e-sklepie musza go mieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odległość nie ma znaczenia tylko stan na magazynie i tak to wszystko idzie kurierem i jest 99% szans ze dojdzie na następny dzien od wysłania. Jeśli ci zalezy na czasie to zamawiaj za pobraniem. Zapłacisz więcej ale nie będą się ociągać jak w przypadku wpłaty na konto. A jak za długo idzie wysyłka to nie odbierasz i ich strata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×