Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Vanessa30kg

Pomocy! Musze schudnąć 30kg - podpowiedzcie jak! Jestem rozpaczona..

Polecane posty

Gość Vanessa30kg

Czesc dziewczyny, Pewnie macie dosc juz takich tematow jak ten. Postanowilam napisac bo naprawde nie wiem co zrobic :(( Mam nadwage 30kg, lekarz powiedzial ze jak nie schudne to powoli siadzie mi kregoslup, kolana nie mowiac juz o sercu :(( Przeszukalam pol internetu jest tysiace diet - ale bez komentarzy - nie wiem ktore sa skuteczne. A ja chyba nie mam czasu na experymenty. Znalazlam w sieci jakies tabletki do odchudzania.. brzmia fajnie ale czy pomoga? jak tak to ktory wybrac - jestem zielona w tym temacie ;( http://bodytemple.pl/index.php?k34 A moze mozecie polecic jakas dietke? Bo z ruchem to u mnie srednio - mam rozwalone kolano i nie zabardzo moge cwiczyc... Co robic? Czy ktos moze mi pomoc? prosze

Gość Klaudia_manera
Czesc Vanessa Glowa do gory, wszystko jest do zrobienia. Ja osobiscie chce stracic 20kg. Stosuje diete proteinowa i ona naprawde dziala. Wpisz w google dieta proteinowa i napewno znajdziesz.. sa 4 fazy ktore musisz przestrzegac, ale efekty sa naprade impunujace.. dodatkowo jesli maz 30kg nadwagi to pierwszy etap odchudzania bedzie dla ciebie bardzo motywujacy bo szybko polecisz w dol... No cwiczenia by sie przydaly.. jak masz chore kolano no mozesz cwiczyc jakies odwodzenia, brzuszki, i gore ciala najlepiej z ciezarkami. Nie poddawaj sie! jestesmy tu wszystkie zeby sobie nawzajem pomagac :))) Bedzie dobrze, ani sie obejrzysz a 30kg pojdzie w niepamiec

Gość 0naKn
Trzymam kciuki-mi juz się udało zgubić 30 kg i jak sie postarasz to na pewno się uda:)Z tym,że sama sobie ułożyłam co jeść i nie znam się na dietach.A skoro koleżanka poleca Ci jakąś fajną to może też spróbuj:)

Gość Vanessa30kg