Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kwiatek polny wydolny

Opłaca sie zakładać firmę szkoleniową?

Polecane posty

Gość Kwiatek polny wydolny

Jestem prawnikiem z doswiadczeniem,ale bez aplikacji. Chce zalozyć 1-osobową firemkę świadczącą usługi szkoleniowe na różne tematy (zabezpieczanie umów handlowych, egzekucja, skuteczna windykacja itp.). Wynajmowałabym salę, mam laptopa, oparocowalalbym projekcję w power poincie, foldery, materiały. I prowadziłabym szkolenia . Nie chce pracowac w jakiejś firmie szkoleniowej, gdzie mnie obrobią z więksozsci pieniedzy zarobionych. Chce miec wlasną. Do tej pory prowadzilam szkolenia,ale za darmo, wiec doświadcznie mam. Co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek polny wydolny
fiu fiu fiu, poziom tutaj na forum jest niezły. Jest tutaj ktoś nieupośledzony kto odpowie mi na pytanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość frankofoli
czy sie oplaca, to nie wiem, ale mam pytanie do ciebie. jak zostalas szkoleniowcem? robilas jakies kursy, czy moze tak po prostu wyszlo? ciemna troche jestem w tym temacie, ale zbieram informacje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hej ja też chcę otworzyć
firmę szkoleniową w przyszłości. Mam na razie doświadczenie w koordynowaniu szkoleń. poczytaj na forach. jak założyć firmę szkoleniową. to dobry pomysł. ale raczej na wiosnę. teraz trochę cienko w branży szkoleniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość natie