Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hfgjdhfjdhfjdhfjdhfjdhjdjhjfh

ŚWIECĄCE KWIATY

Polecane posty

Gość hfgjdhfjdhfjdhfjdhfjdhjdjhjfh

dziś przegladajac allegro natrafiłam na ładne kwiatuszki ktore były by ozdobą mojego salonu, niestety nie trafiłam tutaj na takie ktore by pasowały do pokoju wiec szukam czegos "idealnego" i tanszego niz tutaj : http://www.allegro.pl/item885905219_swiecace_kwiaty_super_na_prezent_tajlandia.html najchetniej sama bym takie cos zrobiła z lampkami choinkowymi ale jestem laikiem w takich rzeczach moze jakies rady ?:) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rzecz gustu dla mnie kiczowate
juz lepiej proste galazki z malymi lampkami, mam nadziej ze nikt mi tego nie da na prezent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hfgjdhfjdhfjdhfjdhfjdhjdjhjfh
moze niektore i kiczowate ale sam pomysł niezły :) a same gałązki nie beda mi pasowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rzecz gustu dla mnie kiczowate
w jednym fajnym mieszkaniu w Szwcji widzialam na korytarzu pod sufitem zamiast lampy takie dosc rosochate czarne galazki z malusienkimi lampeczkami ( o ile wiem, to w IKEI sa na baterie, ale moze mozna kabel ukryc w scianie jak w normalnej lampie). Bo pomysł ok tylko te zwiewne kwiatki dla mnie badziewiaste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a wg mnie
nie przesadzaj kwiatki sa bardzo fajne i oryginalne sama bym sobie takie sprawiła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale kicz.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jacobs