Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

soul521

Jaki poziom języka i wykształcenie/kwalifikacje potrzebne są do pracy sekretarki

Polecane posty

Witam, Mieszkam w Londynie. Od pewnego czasu mam problemy z praca, redukcja godzin do zera itd(pracuje jako kelnerka),wiec tak czy inaczej bede musiala poszukac innej pracy. Jednak nie przepadam za noszeniem tacy i chcialabym sprobowac aplikowac o prace jako sekretarka/recepcjonistka. Obecnie chodze do szkoly jezykowej i jestem na poziomie upper-intermediate, ale wydaje mi sie, ze jest dla mnie troche za niski, tzn wszystko rozumiem a reszta grupy nie itd. Nie mam wyzszego wyksztalcenia, jestem po liceum ogolnoksztalcacym. W Polsce pracowalam jako sekretarka tylko miesiac(zwolnilam sie z powodow osobistych,gdyz musialam natychmiast wracac do swojego miasta,a praca byla w innym miescie), ale chyba mozna napisac,ze pracowalam np 3 miesiace... Czy obiektywnie mam jakies szanse na znalezienie takiej pracy? A jezeli nie,to jakie kursy powinnam skonczyc, aby zwiekszyc swoje szanse? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sadfgh
dziewczyno,sekretarka to prawa ręka szefa.Czy wyobrazasz sobie ze cos zle zrozumiałas i żle umówiłas spotkanie albo gorzej:zle wypełniłas papiery?rozumiem,ze masz abbicje ale kto zatrudni nieangielską sekretarkę ktora notabene nie ma wykształcenia w tym kierunku????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość NFIQHFWS
sluichaj szukaj firm co w cee dzialaja..niedosc ze atutem okaze sie jezyk pol. to nikla znajomosc ang.nie bedzie przeszkjoda a zarobki spore...no ale na necie juz tyle naisali ze wystarczy poszukac!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taka jedna z londynu
hej, wg mnie twoje doswiadczenie z polski nawet jezeli byloby roczne i tak nikogo nie zainteresuje. z tego co ja widzialam to na sekretarke przyjamuja osoby z doswiadczeniem i znajomoscia oblsugi komputera- jakies tam specjalne programy dla sekretarek. mozesz poszukac sobie kursow,ale i tak mysle,ze bedzie ci ciezko znalezc taka prace. juz szybciej recepcjonistka ,albo jeszcze szybciej jako concierge- ale do tego musisz miec licencje SIA najczesciej. poza tym jak masz ambicje do pojscia na uniwersytet to mozesz znalezc cos takiego co sie nazywa Day Release- fima oplaca ci studia,i raz w tygodniu idziesz na uniwerek a w pozostale dni prcujesz dla firmy. studia w takim wypadku trwaja 5 lat, no ale po 5 latach masz lic. i 5 lat doswiadczenia!!!!!!!!! rozne firmy z ronyzhc branz oferuja cos takiego ,mzoesz sobie luknac na www.targetjobs.co.uk. powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja sie nie zgodze. w moim CV wpisalam 4 praktyki z Polski odbywane w liceum i studium i jak najbardziej sa brane pod uwage. wyksztalcenie oczywiscie na etapie studium plus matura z angielskiego i historii. mysle ze sekretarka to nie jest dobry pomysl, lepiej zaczep sie gdzies w biurze typu back office, w banku lub podobnej instytucji, ubezpieczenia, inwestycje itp podszkolisz jezyk i nie bedziesz miala tyle stresu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×