Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

koncowkafleksyjna

co o tym myślicie?

Polecane posty

Mój ukochany własnie wyjechał. Wróci w niedziele rano, a ja płaczę i jest mi tak źle. Bardzo tęsknię. Też tak macie dziewczyny? Czy jestem nienormalna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość samo pojawienie sie maila w
jestes nienormalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
normalna, normalna.Bedziesz miala oczy ladniejsze jak poplaczesz:).A na powaznie, wyjdz z kolezanka jakas na kawe, do kina z nia.Poczytaj dobra ksiazke, wyjdz na spacer , upiecz dobre ciasto.Jak wroci w niedziele bedziecie mieli uczte podniebienia.Czas leci szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziękuję. Elene- muszę się przyznac, ze nie mam doświadczenia w pieczeniu ciast, możesz mi polecic jakieś łatwe tak, żeby mi wyszło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tak proponuje Ci zrobic dzis biszkopt.Wlasnie dzis, bo najlepiej jak bedzie taki dwudniowy do przekrojenia.Zaraz poszukam przepis, ktory zawsze sie udaje.Ide poszukac go.Potem w sobote przekroisz, dasz mase i bedzie czekala na niego niespodzianka.Bedziesz miala zajecie i czas szybciutko uplynie na czekaniu.Najwazniejsze, z masz na kogo czekac i kochasz.Zaraz Ci go podam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niesmialy do dziewczyn
Po prostu tesknisz, bo masz do kogo. Moim zdaniem jest to zupelnie normalne i nie masz sie czym przejmowac. Jest to dowod na to, ze Jestes bardzo wrazliwa i kochasz swojego chlopaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach