Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Ezka

Reklamacja

Polecane posty

Gość Ezka

OStatnio złożyłam do reklamacji buty. Okazało się, że buty nie nadają się do naprawy. Pani w sklepie powiedziała że mogę sobie za to wyberać inne buty za tą samą kwotę. Jednak ja nie chce, wolałabym żeby zwrócono mi pięniądze, bo nie chcę już kupować w tym sklepie. Czy mam prawo żadać zwrotu pieniędzy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poczytaj tutaj
Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni. ze strony http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To już lepiej kupować buty przez internet. Przynajmniej nie robią problemów z reklamacją. Po prostu oddaje się buty, wysyła im, oni zwracają pieniądze na konto, albo wysyłają nową parę butów i nikt problemu nie robi. A w sklepach stacjonarnych pracują często tacy ludzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×