Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość MY BEST CAR

Witam mam pytanie jak zmieniać biegi w samochodzie podczas podjazdu pod górę?

Polecane posty

Gość My best car
i tak nawiasem to ma byc gora w miescie i niechce sie spalowac pomozcie mi ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boszeeeeeeeeeeeeee
a jak chcesz inaczej ? inaczej sie nie da , musisz puscic pedał gazu by zmnienic bieg na wyzszy lub zredukowac na nizszy, jesli czujesz ze ci gasnie operujesz sprzegłem .Wsszystkie manewry na górce trzeba robic szybko i zdecydowanie .dawac wóz na takie obroty by ci nie zgasł i nie tracił zbytnio predkosci , zmiany biegów przeprowadzac błyskawicznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cobieta
zostawoiasz gaz w spokoju - tak jak przy normalnej zmianie biegów - dodajesz gazu tylko wtedy kiedy zredukujesz biegi przed górką /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość My best car
no to to wiem ale ja musze zmienic bieg pod gore boje sie ze jak zrobie to zbyt dynamicznie to auto zgasnie i dupa, jakies rady co do szybkosci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boszeeeeeeeeeeeeee
generalnie na górce nie powinno sie zmieniac biegów , podjezdzajac pod góre nabierasz predkosci np 80 km na godzine na 3 biegu i jedziesz ta sama predkosci , ewentualnie jak ci obroty spadaja mozesz zredukowac po utracie obrotów na 2 bieg . jezeli podjezdasz pod góre ze startu np .znak stopu i nagle góra jest przed tobą to : dajesz z jedynki ,by po chwili dac dwójke i na tej dwójce podjechac pod ta górę .Góra kiedys sie skonczy , dopiero dac na 3 ( to taka wersja dla poczatkujacych kierowców z autem o małej mocy np 126 p albo cinqucento 700 )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boszeeeeeeeeeeeeee
ale czemu koniecznie sie upierasz przy tym ze musisz te biegi zmieniac podczas podjazdu pod górkę ? nie rozumiem cie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cobieta
co do szybkości w mieście - to nie masz zbyt dużego pola manewru - 50 na godz . nic sie nie bój - pojedż na tą górkę rano , albo wtedy kiedy jest mnejszy ruch - i pojedż sobie spokojnie . -Zresztą po mieście i tak nie jeżdzisz pewnie wiecej niż na 4 wiec nie ma potrzeby zmieniać biegów - no , chyba ,ze to jakaś stroma góra ?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co za filozofia bieg zmienić na górce? jesteś tępa? To nie wsiadaj za kierownicę! Nie chciałabym cię spotkać na drodze :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cobieta
80 km na 3 biegu ? ripect :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boszeeeeeeeeeeeeee
cobieta różne sa auta , nie kazdy ma Mitshubishi lancer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość My best car
czyli co spokojnie powoli? i do celu? bo jest taka sprawa ze niemam zabardzo jak zmieniac biegow przed gorka bo wjezdzam w nia bezposrednio z zakretu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boszeeeeeeeeeeeeee
cobieta a ty na 3 biegu to ile jedziesz ? zwłaszcza pod góre ( stromą )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cobieta
nic nie kombinuj - jedź powoli - w miescie i tak dużo nie posskoczysz a jak nabierzesz wprawy sama usłyszysz jak silnik dopomina sie o zmianę biegów . Od dawna ma prawdko ? dlugo prowadzisz ? .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boszeeeeeeeeeeeeee
autorko skoro wiezdzasz z zakretu proponuje ruszyc z jedynki i pokonac górkę na drugim biegu ( zalezy jaka masz fure jeszcze )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boszeeeeeeeeeeeeee
Bumbumshoko jadac swoim Fordem Mondeo na 3 biegu samochód ma obroty w okolicach 2500 wiec nie widze problemu w zwiazku z hałasem nadmienie ze to nie diesel lecz benzyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To ja ci wytłumacze, jedziesz puszczasz gaz, wciskasz sprzęgło wbijasz trójkę czy tam dwójkę powoli puszczasz sprzęgło dodając gazu i płynnie ci jedzie cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cobieta
górki ktore mijam kwalifikują sie na 4 - czasmi jak jest pusta droga - rozpędzam sie przed nią i nic nie zmieniam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"jadac swoim Fordem Mondeo na 3 biegu samochód ma obroty w okolicach 2500 wiec nie widze problemu w zwiazku z hałasem nadmienie ze to nie diesel lecz benzyna" Ja jeżdze fordem focusem i trójka to do max 40/h! czwórka od 50 do 75... potem już piątka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cobieta
a z tego co wiem z 1 to sie tylko rusza - matko kochana przecież nie bedize jechala na 2 i to jeszcze w sznurze samochodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boszeeeeeeeeeeeeee
cobieta czasami sa takie góry ze pokonasz je tylko na 2 biegu ;) podziwiam cie jesli pod stroma góre pędzisz na 4 biegu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej .niesluchaj zle pisza i pewnie autem niejezdza. wiec jak Gora ma 10%-15% nachylenia to rozpedzamy auto przed gorka minimum do 60km na godz tak zeby mialo 3-4bieg a potem w polowie gory przy 60ciu dajemy nagle 1wszy bieg i wyjezdzamy spokojnie. 15%i wiecej ,tak jak w pierWszym wypadku tylko ze przy 60ciu dajemy wsteczny nagle,wbrew pozorom auto sie rozpedza do Przodu ale musisz jechac minimum 60at,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bo jedynką tylko ruszamy... dwójka też powinna być przejściowym biegiem, a nie na którym jedziemy ponad 20 m. Chyba, że jest strasznie tłoczno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cobieta
durno nie wypisuj - bo pewnie masz prawko na rower a i to niepewne :):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boszeeeeeeeeeeeeee
Ja jeżdze fordem focusem i trójka to do max 40/h! czwórka od 50 do 75... potem już piątka." widisz ja mam 145 koni i na 3 biegu przy 85 zmieniam na 4 bieg :) zgadazam sie z toba , ekonomiczna jazda zaleca zmiane biegów 20 km na dwójce 30 km na trójke 40 km na 4 itd ale sa auta ( tak jak moje ) ze na 3 biegu mam 80 km na liczniku a obroty sa w okolicach 2500 a 2700

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cobieta
to bylo do aa makokoaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość My best car
nie mieszać mi powiedż ktoś co jak i po co kiedy jak dlaczego i co się z tym wiąże :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boszeeeeeeeeeeeeee
wiec jak Gora ma 10%-15% nachylenia to rozpedzamy auto przed gorka minimum do 60km na godz tak zeby mialo 3-4bieg a potem w polowie gory przy 60ciu dajemy nagle 1wszy bieg i wyjezdzamy spokojnie" a pozniej szukamy mechanika , który nam naprawi skrzynie biegów :) NIGDY NIE WRZUCA SIE 1 BIEGU !!!! 1 BIEG WRZUCAMY TYLKO PODCZAS RUSZANIA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cobieta
ja cię mogę pouczyć - ale wiesz - taki kurs nie jest darmowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×