Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość q1w2e3

we fraku do slubu?

Polecane posty

Gość q1w2e3

co wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość q1w2e3
hyba nic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie znam się na tym dobrze ale z tego co pamiętam to są różne rodzaje fraków jeden jest dzienny czyli nadający się na ślub(chyba, że ślub odbywa się wieczorem) a drugi jest wieczorowy i on się na ślub nie nadaje. Ale to już wam w salonie doradzą, moim zdaniem ogólnie to dobry pomysł. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pytajnik:)
:) w wiekszosci salonow nie ma frakow:) chyba trzeba na necie znalec:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli wesele odbędzie się w jakimś pałacyku to ok. W normalnych wnętrzach będzie wyglądał trochę dziwnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak niajbardziej się nadaje - i to nie dzienny a każdy - przecież to najbardziej uroczysta okazja dla faceta jaka tylko byc może . może ubrac pod warunkiem że wesele nie jest w jakiejs obleśnej remizie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie jestem stylistką