Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość KAśka tryska cytryna

POLSKA-wielka tragedia ,przyczyna

Polecane posty

Gość opolonkaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
a twoje na ruskich ziemiach ciemnoto :] i "spierdalaj" sobie do swojej mamusi mów jesli takową posiadasz;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ladaco
dziecinko jaki szacunek masz do emeryta? Chcesz mogę cie przlecieć ty b filucie jeden:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość opolonkaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ty uwazaj lepiej co piszesz dziadku,który posługuje sie takim słownictwem jak "przelecieć" nieźle.. co ty bierzesz:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ladaco
a ile płacisz stary obmierzły pierdoło:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ladaco
podszywacz spiertalaj. Idziemy lalunia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ladaco
analnie też możesz opolankoooooooooo:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sddg
Wypowiedź Ryszarda Drozdowicza z Laboratorium Aerodynamicznego Politechniki Szczecińskiej (ZUT) Jako pilot oceniam, że sugerowany w mediach błąd pilota jest mało prawdopodobny. Na podejściu do lądowania nie wykonuje się żadnych manewrów typu silne przechylenie lub nagłe zmiany prędkości. A takie silne przechylenie zauważyli świadkowie. Pilot wykonał dodatkowe kręgi nadlotniskowe, aby upewnić się co do warunków lądowania i na tej podstawie podjął uzasadnioną decyzję o lądowaniu. Nieprawdopodobne też jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do wzrokowej oceny wysokości, nawet w przypadku awarii przyrządów, która jest również nieprawdopodobna. Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania. Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. Taką blokadę można celowo zamontować tak, aby uruchomiła się przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed lądowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa była nieunikniona, gdyż pilot nawet zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i prędkość rzędu 260 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ladaco
minetkę lubisz. super język mam .Tu jestem najlepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ladaco
mądralino wypieprzaj mi tymi mondrościami:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×