Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Paulinkaa20

Dieta 1000 kcal

Polecane posty

Gość Paulinkaa20

Wypróbowałam już chyba wszystkie diety świata i powiem wam szczerze , że chyba nie ma lepszej niż dieta 1000 kcal na , której jemy wszystko byle by tylko nie rzekroczyć 1000 kcal no i najlepiej do godziny 15-16 ;) Mam w planach dojść do wagi ok 50 - 55 kg , akrualnie ważę 77 przy wzroście 177 ;< Mam nadzieję , że tą razą mi się uda ! Od jutra zaczynam - Ktoś ze mną ?

Ja się dołączam!! Moja waga to 73 kg przy 168cm. Chce schudnąć do 63 kg ( jak na razie ). Mam plan taki jak Ty, jestem studentką dość rozrywkową więc bywam często na imprezach zakrapianych alkoholem. Moim kolejnym postanowieniem jest abstynencja. Do usłyszenia :) START: jutro!

Gość Paulinkaa20
No ja także jestem rozrywkową dziewczyna dlatego ciężko mi się podjąć jakiś głodówek czy coś bo znajomi często zmuszają do picia czy jedzenia ;D Ale wierze , że się uda. Trzymam za nas kciuki ;)

Gość tą razą!?
jesteś rozrywkową dziewczyną i życie kończysz o 16 godzinie? przez następnych parę godzin nie będzie Cię nic kusiło? w brzuchu burczało?

Gość Paulinkaa20
Niestety życie wymaga poświęceń i myślę , że warto ! Kilka miesięcy wytrzymam bez większych szaleństw ;d ;)

Gość tą razą!?
a ja się obawiam, że właśnie w ten sposób sobie zrobisz krzywdę - jakieś trzy godziny przed pójściem spać wystarczy - w przeciwnym razie po prostu się prędzej czy później się złamiesz i zniechęcisz

Gość gjkkll;
Dziewczyny sama bylam na tej diecie i odradzam WAM schudlam szybkow ciagu miesiaca 7 kg ale potem efekt jojo sie pojawil Musicie naprawde sie pilnowac ale nie katowac;) pozdrawiam

Gość Rando