Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

zozolamool

Jak sobie poradzić z rekrutacją we własnej firmie?

Polecane posty

cześć z koleżanką otwieramy nowe sklepiki z ubraniami. Chcemy rekrutować ludzi na podstawie nie rozmowy rekrutacyjnej, bo średnio się sprawdza u nas a na podstawie testów kompetencji zawodowych - czytałam o nich na iakg.pl i mi się podobają ale czy faktycznie tak jest, czy ktoś miał z nimi doświadczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość robie to pierwszy raz w zyciu
Moze napisz ile bedziecie placic, to ci odpwiemy czy sie oplaca rekrutowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość o rany ranyy :)
testy kompetencji zeby przyjac kogos do sklepiku...no litosci:O a jakiez to trzeba miec wybitne zdolnosci zeby pracowac za lado co?? idiotki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem nic nie zastąpi rozmowy w 4 oczy, zwłaszcza, jeśli praownicy będą mieli kontakt z klientem, trzeba zobaczyć nie tylko co, ale i jak ktoś mówi, jakie sprawia ogólnie wrażenie, jak się prezentuje itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wykidajło
Testy kompetencji żeby przyjąć kogoś do sklepiku z ubraniami?? Czy ty na prawdę jesteś taka głupia czy tylko udajesz???? Nie ośmieszaj się kobieto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cześć Nie potrzebujemy samych sprzedawców tylko całą ekipę - kogoś kto zajmie się pracownikami i papierkami (żeby się faktury zgadzały, dostawy były na czas etc.), ktoś musi wiedzieć co trzeba zamówić - jakie modele sobie darować, kogoś w kilku naszych sklepach (same nie damy rady), chcemy kogoś żeby ustała sensowne promocje i oczywiście sprzedawców. A co do kasy to osoba na przyuczenie dostaje 1400 zł na rękę - więc chyba fajnie. Więc chyba nic dziwnego, że chcemy aby znaleźć i zatrzymać fajnych pracowników - a jednak zawsze tych kilka osób po roku odejdzie. A, że to pracownicy zarządzają sklepami to im dłużej są tym mają większą swobodę więc muszą być pewni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość głupia jestes ale nie zal mi
a co wy bedziecie robic w tej firmie-włascicielki? liczyc kase tylko ;D powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktoś,kto zna się na tym wszystkim nie będzie pracował dla Ciebie.Lepiej pracować dla siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego głupia? Dlaczego żal? Wszyscy bardzo chętnie krytykują pracodawców i właścicieli firm, niezdając sobie sprawy, że to oni ponoszą za wszystko odpowiedzialność a niejednokrotnie zainwestowali w swoje firmy dorobek całego życia. Autorko, życzę Ci powodzenia, ale polecam rozmowę bezpośrdnią np. jako drugi etap rekrutacji, to również dużo daje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość elka 2222
odpowiadałam na to pytanie na wizażu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Analityk Finansowy
Dalyscie sie wkrecic to reklama stronki :):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość witlinka
ja tak pracowałam z jedną właścicielką w jednej z 7 filii (i to w jednym mieście) i kobieta nie wyrabiała, żeby codziennie być we wszystkich i pozałatwiać papiery etc. więc zawsze było przynajmniej dwóch pracowników - starszy nadzorował wszystko razem z szefową i normalnie pracował i dużo się nauczyłam dzięki takiej pracy: organizacja czasu, podział obowiązków w sumie fajnie było i szefowa miała do nas dobry stosunek, bo widziała, że nam zależy i dbamy o klientki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×