Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mmmij

Na czym dokładnie polega praca biurowa

Polecane posty

Gość mmmij

jw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ...CCC
Zależy na jakim stanowisku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mmmija
na stanowisku pracoiwnik biurowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
na szescio lub osmio-godzinnym wpierdalaniu ciastek i piciu kawy i plotkowaniu o dupie marynie,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mmmija
ale ja serio pytalam :) no prosze.. powiedzce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikzet
moja bratowa pracuje w biurze i zawsze jest strasznie zmęczona to chyba ma strasznie wyczerpującą tą pracę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość europe01
odbieranie telefonów, umawianie petentow z prezesem/dyrektorem, obsługa faxu ksero niszczarki, sporzadzanie pism, praca na komputerze, odbieranie i rejestrowanie korespondencji. wszystko zalezy jakie to biuro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikzet
na pewno żadnego babsztyla nie przyjmą choćby nie wiem co umiała za to musi być ładna, seksowna i młoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mmmija
dziekuje europe, a jakie to pisma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość korrea
Praca biurowa to bardzo szerokie pojęcie. Pracowałam kiedyś jako sekretarka i do moich obowiązków należało m.in. umawianie potencjalnych klientów na spotkania z szefem, analiza budżetowa, rachunki itp. W tym momencie tego typu praca jest znacznie ułatwiona dzięki systemom CRM - to program, w którym tworzy się bazy klientów, wystawia faktury, wszystko w jednym miejscu, więc praca biurowa nie jest taka straszna http://www.esme.pl/content/7 - możecie poczytać więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fvjd
ja jestem pracownikiem biurowym i sporządzam pisam, przyjmuje reklamacje, archiwizuję, wystawiam faktury, przeprowadzam rozmowy rekrutacyjne, prowadzę szkolenia i robie spotkania organizacyjne, nawiązuje kontakty z potencjalnymi klientami, zajmuję sie wybieraniem najkorzystniejszych ofert, wspólpracuje z agencjami reklamowymi i załatwiam różne inne rzeczy - wszystko zależy od tego jakie to biuro - ja mam b. szeroki zakres obowiązków i szczerze to jestem tym wykonczona i szukam innej pracy - konkretnej o węższym zakresie bo mozna sie czasami wykonczyc jak czlowiek jest od wszystkiego. :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ja tez jestem pracownikiem
biurowym :) Czytam i odp. na maile, sporzadzam oferty, pisze tekty reklamowe, tworze grafike do broszur reklamowych, do tego mailing, tworzenie baz klientow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MartaKrakow
Kiedyś pracowałam jako asystentka, szef dyktował mi na szybko pisma do klientów, które musiałam odpowiednio obrobić i przesyłać. Pisałam umowy różnego rodzaju na podstawie znalezionych w necie. Do tego porządkowanie dokumentów, odbieranie poczty, telefony... straszna nuuuda. Nie cierpiałam tej pracy. Teraz piszę książki dla dzieci i jestem szczęśliwa :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marika 34
Moja firma działa jakieś 1,5 roku. Od tej pory w firmie działam na tym systemie BizIn http://www.bizin.pl/ i jestem bardzo zadowolony z pracy. System sprzedaży z obsługa magazynu jest bardzo intuicyjny oraz czytelny. Szczerze polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja pracuje w biurze jako doradca klienta w Stefczyku i na co dzień ma kontakt z klientami, fajna praca, bo i pensja i kontakt z ludźmi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kokosanka86234
Praca biurowa jest inna dla sekretarki na inna dla księgowej czy animatora zabaw w Domu Kultury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kokosanka861234567
Do tego by się dostać do pracy biurowej zależy jak masz opanowany program Word - musi być opanowany w stopniu zaawansowanym, inaczej jest z Exelem bo jeśli pracodawca nic nas nie zapyta o Exela to i tak musimy go mieć opanowanego w stopniu średnim. W niektórych pracach jest potrzebna znajomość Pover -Point lub nawet tworzenia baz danych w Akcess. Pover Point Każda praca biurowa jest inna. Księgowa ma np. swój program, który obsługuje. Dla Księgowej nie będzie bardzo ważny program Word, chodź powinna go znać. Księgowa musi się skupić na swoim profesjonalnym programie rozliczeniowym i na Exel-u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość HAnkkka
Polega na tym że nasze czynności są typowo biurowe związane z praca na komputerze, więcej dowiemy się podczas pisania CV pod stanowisko pracownika biurowego - http://www.warszawacity.com/piszemy-cv/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U nas jeszcze szef dodatkowo kupuje nam owocki żeby było smacznie :) podoba mi się to bardzo, że jednak można mieć szefa super który jednak dba o pracowników. http://fruittogo.pl/ od tej firmy codziennie mamy porcje świezych owocków, miło tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na piciu kawy ,żarciu ponczkow i plotach iprodukowaniu śmieci:-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Picie kawy, ploty, obgadywanie, zrzucanie roboty na młodszych stażem i praktykantów, udawanie przed szefem, że coś się robi - typowe zajęcia typowej biurwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
KURS ASYSTENCKO - SEKRETARSKI w NOVA CE Zdobądź wymarzony zawód i pracuj w biurze ! Uczestnik kursu po jego ukończeniu będzie dysponował wiedzą, która w swobodny sposób pozwoli mu wykonywać dany zawód. Pozna techniki i sposoby prawidłowej organizacji swojego stanowiska pracy oraz biura, zgłębi informacje z zakresu etyki zawodu, będzie posługiwać się urządzeniami biurowymi, a także uzyska wiadomości z zakresu prawa pracy oraz kwestii kadrowych przydatnych w wykonywaniu racy na stanowisku asystentki czy sekretarki. Gwarantowany certyfikat na druku MEN ! Zapraszamy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×