Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość elfirek85

Zerwanie umowy z Play

Polecane posty

Gość elfirek85

Może zacznę od początku. W listopadzie 2008 roku podpisałam umowę na 2 lata z P4. Za pierwszy miesiąc dostałam fakturę, za drugi już nie i pomimo że kilkukrotnie upominałam się o duplikat do tej pory i tak do nie dostałam. Kolejne fakty przychodziły różnie, zazwyczaj po terminie płatności. W końcu od maja do sierpnia 2009 nie dostałam ani jednej faktury. Pod koniec sierpnia przysłali mi fakturę zbiorczą za ten okres. Oczywiście wszysko mam zapłacone. W lipcu 2009 mój numer przestał być aktywny. Po zapłaceniu tej faktury zbiorczej mniej więcej dwa tygodnie póżniej dostałam notę obciążeniową za zerwanie umowy (Play sam podjął taką decyzję) na 800 kilka złotych. Poszłam z tym do salonu w którym podpisywałam umowę, połączyli mnie z BOK, a tam kazali mi wysłać do siebie pismo o przywrócenie numeru. Tak też zrobiłam. Odpowiedzi do tej pory nie otrzymałam i dodam że numer mam nadal nieaktywny. Faktur również nie dostaję. Dzisiaj przyszło mi pismo od firmy windykacyjnej - do zapłacenia 900 klika złotych za nieopłacone faktury. Co Wy na to?? Czy mam jakieś szanse na odkręcenie tego na swoją korzyść?? Słyszałam o tym ze można zerwać umowę bez płacenia tej określonej w umowie kary. Co ja mam z tym fantem zrobić?? Proszę o jakieś sensowne rady. Może ktoś był w podobnej sytuacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sulfodeina
koniecznie idz do federACJI KONSUMENTOW,a jak nie ma w twoim miescie to znajdz w internecie i napisz im to co tu..współczuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość elfirek85
Dzięks za radę o tym nie pomyslałam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×