Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kilowatowa

Praca biurowa - jakie wymagania

Polecane posty

Gość kilowatowa

Hej. Właśnie dostałam telefon z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko pracownika biurowego. Nie mam doświadczenia w tej branży, może podpowiecie czego mogą wymagać to się jeszcze przez weekend doszkolę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niewiadomkaaaaaa
zalezy jaka to firma/ urząd. i w jakim charakterze (zlecenie, umowa o dzieło) ja jestem pracownikiem biurowym i robię wszystko to co inne biurwy, chociaż żadna nie pokwapiła się by mnie czegoś nauczyć. Obowiązkowo- obsluga komputera (pakiett office) exel i word biegle.. obsługa ksera, faksu i... ekspresu do kawy;) Powodzenia!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
najgorsza praca z możliwych, siedzisz cały dzień na dupie, na kafeterii, w świetle jarzeniówki, pół biedy jak masz ciepło, ale jak dziwne miejsce to zimno na okrągły rok, dupa się spłaszcza, rosną boczki, a ty tylko przekładasz papiery, liczysz, haczysz, sprawdzasz czy się zgadza, odbierasz telefony, parzysz kawę, cały dzień w zamknięciu, zaparcia, praca nudna jak nie wiem co..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kilowatowa