Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kardon

Używacie płynu do płukania?

Polecane posty

Gość kardon

Szczerze mówiąc nie znam się na tym a wprowadzam się do mieszkania i zastanawiam się czy mam to kupić. No bo co daje taki płyn? I czy oprócz tego to płyn do zmiękczania tkanin też dawać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość majorkanka
Płyn do płukania oprócz ładnego zapachu właśnie zmiękcza tkaniny. Jeśli masz twardą wodę możesz dolewać trochę do kieszonki z proszkiem, a jak nie, to tylko do kieszonki na płukanie. Sądzę, że warto. Po samym proszku ubrania są szorstkie i słabo, krótko pachną. Mogę polecić mój ulubiony ostatnio zapach to ciemnozielony Jungle Lenora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kardon
a Silan dobry jest? bo jest w promocji i tak sie zastanawiam. I czy warto kupować 3L?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fdhdfh
nie beda sie elektryzowaly ciuchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość blę27
płyny do płukanie właśnie zmiękczają ubrania i zapobiegają elektryzowaniu się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jdjsllojnbhhh
ja zawsze piore w perle, perwolu płynów nie używam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gdzie szukac
szybciej idzie mi prasowanie badz nie musze wcale prasowac, a tego mam tyle, ze glowa mala..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak, ja uzywam silana z lawenda i wanilia ale wiecej go nie kupie bo zapach ma taki jakis dziwny... Plukam w nim tylko ubranka synka reczniki i posciele ubran nie! bo nie lubie zadnego innego zapachu oprocz moich perfum i dezodorantu a taki plym mocno pachnie jak dla mnie za mocno.

Udostępnij ten post