Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość onaaaaXXXXX

PRACA W SZPITALU POMOZCIE!!!

Polecane posty

Gość onaaaaXXXXX

Witam! Jestem studentką juz niedlugo III roku i powoli rozgladam sie za praca w moim zawodzie. Chce Was zapytac nie majac jeszcze prawa wykonywania zawodu moge juz zlozyc jakies dokumenty, aby potencjalny pracodawca wiedzial, ze chce u niego dostac prace? dodam, za mam na mysli prace w szpitalu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaayta
zawsze możesz złożyć podanie o pracę, to w niczym nie przeszkodzi, możesz zostać zatrudniona na innym stanowisku albo dopiero po skończeniu studiów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fgdhfghgfgfgjfggjhgfhjf
ale jaki kierunek studiujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość onaaaaXXXXX
studiuje poloznictwo... wiec raczej nie mam szans dostac innej pracy, ale chcialabym juz teraz "cos" zlozyc zeby wiedzieli ze jak tylko obronie licencjat to jestem gotowa do pracy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja studiuje pielęgniarstwo-ale wiem ze nie ma przyjęć w szpitalu w moim mieście a wręcz są zwolnienia, nie wiem czy mamy przyszłość w Polsce, czy bd mieć możliwość zdobyć doświadczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
małateżczarna - może powinnaś zmienić miasto? Ja mam koleżankę, która niedawno skończyła studia pielęgniarskie i pracy ma w bród, a mieszka w Poznaniu. Z tego co mówi to widzę, że nie ma z tym problemu... pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość0006