Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Tomodachi

Dziwne

Polecane posty

Gość Tomodachi

Hej jestem 23 letnim facetem, nie pale, nie pije, dbam o swój wygląd wizerunek, jestem mily i kulturalny. Ważne jest dla mnie, aby się rozwijać toteż studiuję kolejny kierunek, ucze się azjatyckich języków, uprawiam sport. Lubie spędzić nietypowo czas. Od ponad 4 lat nikogo nie poznałem na stałe. Miałem 2 romanse, które okazały się totalną klapą bo dziewczyny były "patologiczne". Czuje się cholernie samotny. Nie wiem co ze mną jest nie tak, nie jestem typem "lansera", żel fura i komóra takie zycie to totalnie nie dla mnie. Mam inne zainteresowania niż piłka nożna wole teatr, spektakle, ambitne kino, jazz. Moje wymagania co do kobiet też chyba nie są wygórowane, ważne aby była zadbana, miła i ładna (ale nie jakaś bogini). Trace powoli nadzieje ze moje zycie się ułoży. Jak ktoś się mną interesuje to jest to zazwyczaj kobieta po przejsciach - co jest we mnie takiego ze sciagam takie kobiety? Totalnie nie wiem juz co robic ze swoim zyciem, mozna pracowac wracac do domu ale przeciez też mam jakieś uczucia i potrzeby... tego wiecznie nie dam rady zagłuszać. Prosze o zwyklą konwersacje.

Gość jesli nie jestes przystojny
to zapomnij o łądnej dziewczynie. Mierz w swoim przedziale. To bardzo ciekawe, że przecietni, zwykli facet chca zazwyczaj ładnych dziewczyn, a przeciez odrobina racjonalizmu nie zaszkodzi... P.S. nic nie piszesz o tym,ze powinna byc madra, inteligentna?

Gość mems
Czyli ladne dziewczyny nie moga sie spotykac z mniej przystojnymi facetami? zalosne :P

Gość Tomodachi
A dlaczego zakładasz, że nie jestem przystojny? Oczywiście mogę zawyżać wymagania ale to mi chyba nie pomoże, dla mnie ważny jest człowiek inteligencja to tak naprawde rzecz względna i tak większość społeczeństwa ma ją przeciętną.