Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kasik_90;*

Brać kredyt czy nie? Mam 19 lat....

Polecane posty

Gość Kasik_90;*

Co sądzicie o fakcie wzięcia kredyty przez 19 latkę? Chodzi o 12.000 złotych na samochód. Mój pierwszy wymarzony. Na 24 raty po 606 złotych bodajże. Mam pracę i studiuję zarabiam 2000 złotych. Ale nie jest pewne że tą pracę utrzymam. Mam już 4000 odłożone na poczet ewentualnych 6 rat (pół roku). Jak myślicie? Rodzicom się to nie podoba ale im się nigdy nic nie podoba. Niby pracę na te 800 złotych zawsze znajdę. Ale nie wiem, proszę o rady!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alamate
Nie bierz! To gówno!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katarzynkowaww
wezmiesz 12 bedziesz musiala odda z 15 wiec nie wiem czy ci sie oplaca lepiej uzbierac skoro tyle zaravbiasz to odkladaj po te 600 zl co miesiac i uzbierasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tito_2222
Ja w wieku 19 lat wziąłem w leasing samochód za 210.000 złotych. Po miesiącu istnienia małej firmy. Na wkład własny kredyt na firmę. Na szczęście firma wypaliła i bez problemu dałbym radę spłacać jak za dwa takie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 46werw
Nie polecam brać kredytu. Dwa miesiące minimum musisz pracować na odsetki. Po drugie jak kupisz auto to jego utrzymanie kosztuje. OC, ewentualnie AC, przegląd, rejestracja, oleje, wymiana rozrządu. Za 12tyś kupisz auto do cyklicznych napraw. Nie bierz. Młoda jesteś i złe nawyki nabierzesz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja również odradzam bo nie ma sensu się pakować w takie rzeczy. Polecam kupić autko za 3-4 tys na początek i zbierać na wymarzone, pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu