Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Olaf .....

Poszukuje studentki prawa lub informatyki.

Polecane posty

Gość Olaf .....

Nawiaze wspolprace ze studentka prawa posiadajaca znajomych informatykow lub na odwrot .... Mam do zaoferowania ciekawa rzecz jak mysle. Trzeba tylko cos poustalac i sprecyzowac ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aghaa
Hej ja jestem studentką prawa i mam znajomych informatyków ;p co to za praca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aghaa
pisz na mail meggi_praca(małpa)o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Olaf .....