Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość basia1985

Czy reklamować salon kosmetyczny?

Polecane posty

Gość basia1985

Witam. Jestem właścicielką gabinetu kosmetycznego w Krakowie "Magia SPA". Niedawno mailem dostałam ofertę od jednego portalu , na którym można dodawać ogłoszenia na temat swoich usług. Ogólnie katalog jest darmowy ale istnieje możliwość płatnych promowanych wpisów ok 80 zł za rok. I właśnie zastanawiam się nad umieszczeniem takiego wpisu , proszę o opinie jakieś czy warto robić coś takiego, i czy nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość loscubanitos
A na czym mają polegać te „promowane wpisy , i co to za strona w ogóle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale błaza
ja bym wolała samemu poszukać miejsca gdzie miałabym reklamowac swoj salon. masz swoją strone internetową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość basia1985
Wpisy płatne dadzą mi to , że będę cały czas ze swoją ofertą na stronie głównej serwisu i że mogę dodać do opisu dodatkowe rzeczy np. zdjęcia salonu. Nie wiem czy mogę tu podawać ale strona to http://www.gabinety-kosmetyczne.net .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moja kolezanka reklamowała swoja strone z kosmetykami do gabinetów i bielizna www.estien.pl, ale ostanio mowila ze wiecej daje rozdawanie ulotek i promocji do paczek ktore wysyla,jeszcze za posrednictwem allegro, proponuje moze umiesci sie tam mze masz cos do sprzedania z kosmetykow zapromuj aukcje na 14 dniok 14 zl i duzy naps ze do odbioru tu i tu i podajesz adres:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karcia89
A ja uważam że 80 zł to nie jest dużo za roczny abonament a w reklamę jeśli jest skuteczna warto inwestować. Portal wygląda na pożądny więc możesz spróbować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karolcia164
Lepiej żeby zdjęcia były w takiej ofercie bo wtedy to się wszystko całkiem inaczej prezentuje, jak bym się miała zdecydować to chyba bym musiała zobaczyć foty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krika27
pamiętaj o reklamowaniu się poprzez plakaty, ulotki, wizytówki itp. to również bardzo wiele daje. W mojej pracy zamawiamy tego typu materiały na caffeprint.eu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ania kosmetyczka
Dobrą praktyka jest dodawanie salonu do katalogów internetowych i portali brażowych. Polecam serwis www.urodatop.pl . Przeczytaj 'promocja i reklama'.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mobilna kosmetyczka
Dodałam profil na urodatop i działa !!! Google mnie znajduje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Idora
Ja mam wizytówkę na www.moja-kosmetyczka.pl i www.firmas.pl dodałam tu i tu bo jest za darmo i też mam zdjęcia, cenniki i promocje. Myślę, że miesięcznie dociera do mnie z tych serwisów jakieś 20-30 klientów na paznokcie i przedłużanie rzęs. Pozdrawiam Dorota

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profesjonalna kosmetyczka
Wszystkim fryzjerkom, kosmetyczkom i stylistkom polecam serwis www.urodatop.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam, ja ostatnio bylam na targach urody w Gdańsku i po rozmowie na stoisku założyłam swój profil na www.beautyboom.pl Jest to nowy darmowy portal na ktorym mozna stworzyc swoj profil, dodac zdjecia, wypisac wszystkie uslugi i zaoferowac rezerwacje przez internet dla klientow (to jest opcjonalne). Profil zalozylam wczoraj wiec jeszcze nie wiem czy przyniesie mi to jakies rezultaty ale w sumie nie ma nic do stracenia poniewaz nie ma tam oplat. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pewnie że warto reklamować by zwiększyć liczbę klientów. Możecie dodawać jakiś mały upominek np. parasolkę z logo salonu. Jeśli sprzedajecie jakieś produkty, możecie też dawać je w torebkach z adresem salonu. Ja tak robię, tego typu gadżety kupuję w www.arprint.com.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam, osobiście prowadzę trzeci (3) gabinet kosmetyczny, osobiście prowadziłem reklamę dla kilkunastu gabinetów i kilku salonów fryzjerskich, 1. Ulotki - dobra opcja na początku lub z cennikiem czy targetowanie z rabatem na ulice w Twojej lokalizacji (do skrzynek) lub selekcja zadbanych Pań w pobliskim centrum handlowym i wręczaniu darmowych próbek z ulotką i rabatem 2. Duża promocja na witrynie salonu fryzjerskiego bądź kosmetycznego jednej wybranej usługi min 50%, która nie przekroczy 49zł. 3. Lokalne media - reklama w postaci artykułu na wybranym portalu np trojmiasto.pl czy inny miejski portal typu zgora czy piekary lub silesia (w zależności od miejscowości) 4. Facebook - Geotargetowanie reklamy na facebooku i demograficzne targetowanie z dobrym artykułem lub realizacjami - uderzamy zdjeciami lub dużą promocją lub darmowym testowaniem usługi 5. Marketing szeptany - opiniowanie o naszym salonie kosmetycznym lub fryzjerskim w lokalnych źródłach internetowych za pomocą dobrej woli klientek 6. Strona internetowa responsywna pod urządzenia mobilne -Zadbanie o dobrą stronę Internetową, która poprawnie wyświetla się na smartfonach 7. Widoczność tej strony w Internecie czyli pozycjonowanie - przykładowy cennik - http://pozycjoneria.com/cennik - nie ma sensu postawienia samej strony internetowej bez jej pozycjonowania. Żeby ktoś do nas trafił musi o nas wiedzieć 8. Remarketing internetowy, mailing oraz sms do klientów z informacją o okresowych promocjach, dniach w których otrzymamy darmowe próbki itd. 9. Wirtualny spacer po salonie 10. Hit - program lojalnościowy np 10 zabieg gratis - pozyskujemy klientów na zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jan123
Tak jak pisali Koledzy i Koleżanki - mailing jest bardzo fajny bo pozwala dotrzeć do dużej ilości osób za niewielkie pieniądze, niektóre firmy oferują pierwszą wysyłkę darmo więc można sobie na spokojnie wszystko sprawdzić, bez dodatkowych kosztów. Na www.greensender.pl dają teraz: Darmową wysyłkę do 20160 odbiorców. Darmowe 5000 adresów mailowych do odbiorców interesujących się przykładowo zdrowiem i urodą z danego miasta. To bardzo przyzwoita oferta ,dla kogoś kto dopiero zaczyna zbierać kontakty do swoich odbiorców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zamiast wurzucać niepotrzebnie pieniądze na nieskuteczną reklamę należałoby wykonać analizę rynku docelowego, którą można zlecić agencji, nie są to duże pieniądze, a lepiej je przeznaczyć na wiedzę niż na nietrafioną reklamę, która sie nie zwróci, bo nie każdy rodzaj reklamy będzie skuteczny dla każdego typu działalności na danym terenie, www.awante.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam mały salon kosmetyczny :) Postanowiłam się zareklamować przez www.4allwomen.pl i wzrost klientek w przeciągu mniej więcej trzech miesięcy wyniósł ponad 50%. Dostałam od nich artykuły sponsorowane, wizytówki, przedstawienie mojej oferty w mediach społecznościowych. Posty dotarły do kilku tysięcy kobiet, zebrałam fajne kontakty, także odnośnie biznesowej współpracy. Inwestycja mi się bardzo opłaciła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dba o jakość reklam firma Expansa ( www.expansa.pl ). Jak tylko chcę ruszyć z większą kampanią miejską to kontaktuję się z nimi. Realizują zamówienia na reklamę na tramwaje, autobusy, czy samochody. Muszę ich pochwalić zdecydowanie za jakość. Mam porównanie z innymi agencjami, które nierzadko tak montowały reklamy na pojazdach, że się po paru dniach odklejały. Tu ma takich problemów. Zawodowcy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pewnie że reklamować ale też dbać o klientki które już do Ciebie trafią, w takim biznesie super sprawdzą się takie drobiazgi na które kobiety jednak zwracają uwagę jak chociażby ręczniki z drukowaną nazwą i logo salonu, w sdxtowels mają takie ręczniki reklamowe i na pewno się sprawdzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość manaaa
Moim zdaniem w przypadku salonu kosmetycznego na pewno sprawdzą się powiadomienia sms - jest to dobra forma komunikacji. Za pośrednictwem platformy typu https://serwersms.pl można wysyłać masowo smsy/mmsy, obsługa systemu jest prosta, otrzymuje się też wsparcie doradcy w razie kłopotów. Warto sobie przetestować takie działania, tym bardziej że można zrobić to za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość luzika
ja mam system rezerwacji https://mwizyta.pl/portal2/#funkcje i działa bardzo dobrze, pomaga w reklamie, w pozyskiwaniu nowych klientów, ale również w utrzymaniu obecnych, do salony kosmetycznego super sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
taki system to super sprawa, klienci zwracają na to uwagę wiem po sobie jak wprowadziłam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
już reklama reklamą, ale jak pomaga w prowadzeniu też ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No to jest prawda, taki system to ciekawe podejście, forma reklamy, ale też właśnie pomoc w zarządzaniu biznesem. Słyszałam o tym systemie podobno fajna sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli salon kosmetyczny jest dobry to klientki same będą go polecały. Ja na przykład chodzę do salonu kosmetycznego www.atelier103.pl w Gdyni i mogę go wam z czystym sumieniem polecić. Jest to bardzo profesjonalny salon kosmetyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zaciekawił mnie ten system z mwizyta, bardzo ciekawa możliwość i jako promocja i po prostu sposób do zarządzania takim salonem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fertesla
Niezależnie od branży, każda firma wymaga promocji, jeśli zależy nam na dużych obrotach i trafianiu do klientów. Zdecydowałam się na usługi profesjonalnej agencji marketingowej Nakatomi i z miesiąca na miesiąc sprawy mają się coraz lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×