Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
kirkhammet

Pesadnie ogromne opóźnienie wysyłki towaru który zamówiłam.

Polecane posty

Witam, Zamówiłam 6 tygodni temu 7 par drzwi w sklepie "Domex" , sprzedawca powiedział mi że dostarczą nam te drzwi w 2-3 tyg, w wyjątkowych sytuacjach max do 4 tygodni. Jak się domyślacie, do tej pory drzwi nie otrzymałam, a śpieszy mi się niesamowicie. Mam u siebie spore remonty które zaczeliśmy już ponad miesiąc temu, brak drzwi blokuje roboty i mam poważne obawy że będę miała syf na świętach, oprócz tego jest jeszcze sporo do zrobienia m.in. obicie ścian płytami gipsowymi żeby to zrobić dokładnie to drzwi już muszą być więc czekamy z tym. Moje pytanie jest takie czy mogę coś wskórać np. u "Rzecznika Spraw Konsumenta" lub gdzieś indziej żeby dostać jakąś rekompensatę za tak długi czas oczekiwania. Umowy żadnej nie spisałam, jedynie jest kwitek wpłaty zaliczki. Doczytałam w internecie jedynie to że jak nie ma umowy pisemnej to obowiązuję umowa ślowna, a świadków mam. Proszę mi doradzić co mogę w tej sprawie zrobić, czy cierpliwie czekać i im odpuścić czy dochodzić swoich praw w jakimś urzedzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×