Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość barbrarastreisen

Co sądzicie o sklepie internetowym Ole ole ?

Polecane posty

Gość barbrarastreisen

Kupowaliście coś tam kiedys? proszę o opinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość barbrarastreisen
nikt/?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość andalar
Odesłałem im towar-przed upływem10 dni -zgodnie z ustawą. Mimo,że powinni zwrócić pieniądze niezwłocznie czekali do ostatniego 14 dnia. Tłumacząc zwłokę tak motali i kręcili, że brak słów.Żenada. Są na szczęście inne sklepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość awygo
Kupiłem w tym sklepie smartfon, który okazał się... mizernej jakości. Na stronie sklepu napisałem NEGATYWNĄ opinię. Sklep w karcie produktu zamieścił kłamliwą informację, że 100% klientów pozytywnie ocenia ten produkt. Produkt ma zaledwie jedną opinię - moją. I powtórzę: jest ona negatywna. https://www.oleole.pl/telefony-komorkowe/lenovo-phab-2-plus-metaliczny-szary.bhtml

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zakupiłam dawno temu odkurzacz, ( niestety na swoje nieszczęście nie sprawdziłam czy działa) miesiąc po okresie od kiedy minął termin rękojmi chciałam go uruchomić i wywala za każdym razem korki w mieszaniu. Odesłałam NOWY w pudełku ale oczywiście sklep odmówił wymiany sprzętu !! Wciskają złomy przez internet ! absolutnie odradzam zakupu na tym portalu !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dno nie sklep. Dostawy duzego AGD to jakis koszmar - unikajcie!!!! Zamowilam zmywarke i piecyk - mialy dotrzec w godz 11-16. Do 18.00 nie dotarly - caly dzien siedzenia w domu i czekania na laskawych dostawcow na darmo. Mieli byc kolejnego dnia o 9.00 - nadal nic! Panie na infolinii nic nie moga sprawdzic w systemie, a logistyka nie raczy nawet zadzwonic i poinformowac, ze sa jakies problemy. Sklep blokuje mozliwosc wystawienia negatywnych opinii. A kase wzieli z gory oczywiscie i za towar i za wniesienie i za montaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Na allegro sprzedali uszkodzony telewizor jako sprawny. Złożona reklamacja i czekam do jutra. Jak jutro nie będę mieć w domu sprawnego tv to odsyłam im złom i powiadamiam Rzecznika Praw Konsumenta oraz policję o oszustwie bo sprzedają złomy, jakieś odpady produkcyjne jako sprawne telewizory. Ja im momentalnie przyspieszę tempo działania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość konsument

czego spodziewac sie po sklepie o nazwie ole ole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O, nawet nie wiedziałam że jest sklep taki jak mój nick:classic_ohmy:Szkoda że taki badziewny bo nieswojo się z tym czuję. A poza tym nie mam nic wspólnego z tym sklepem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bhfds

Kto to słyszał, żeby w dzisiejszych czasach wciskać ludziom sprzęt uszkodzony? Inne sklepy prześcigają się w promocjach, gratisach, żeby zdobyć jak najwięcej klientów, a ci ludzi oszukują. Najwyższy czas to zlikwidować, a ich śmieci i rupieci z magazynu do utylizacji, bo może właśnie od tego ludzie tak chorują w Pruszkowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

No i telewizora nie wymienią na sprawny. Przysłali informacje, że problem zgłoszony do producenta, a to oznacza dalsze czekania w  nieskończoność. Grają na zwłokę jak tylko mogą dysponując naszą gotówką za nic nie warty śmieć, więc odstępujemy od umowy i odsyłamy im złom, który sprzedali nam jako nowy i sprawny tv. Tak warto kupować w Ole Ole.

Oczywiście Rzecznik Praw Konsumenta zostanie powiadomiony i na policję zgłoszone oszustwo, bo zapłaciliśmy za nowy i sprawny telewizor - taki oferowali na Allegro, a nie za rozwalony badziew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Roszę bardzo a tu z boku reklamuje się nasz sklepik z bublami. No to macie piękną reklamę 😄 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Ja natomiast zamawiałem na Święta videorejestrator z kartą pamięci dostałem sama kartę pamięci bez videorejestratora a oni twierdzą że przesyłka była spakowana prawidłowo chociaż mam zaklejona oryginalne reklamowke. Zdjęcia wysłałem i nic... Odradzam banda cwaniakow... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Daro

Ja zamawiałem u nich videorejestrator wraz z kartą pamięci a dostałem sama kartę pamięci bez videorejestratora. Czekam ponad 2m-ce i tylko głupie tłumaczenia. Odradzam zakupu czgo kolwiek na tym portalu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vlo

Graphite 59G680 Strugarka działa pomimo, że została wysłana w skandaliczny sposób. Oryginalne pudełko było niczym nie zabezpieczone, wsadzone do torby foliowej. Zawartość kartonu w tej folii się wysypała. Wszystkie części fruwały. Sprzęt miał ślady uszkodzeń. To nie wina kuriera, a pakowacza w oleole i polityki tej firmy. Nie polecam niczego zamawiać na oleole.pl!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Alisss

Nie polecam. Przesłali zepsute słuchawki JBL, gdy odeslalam na reklamacji, otrzymałam zwrot w ogóle nie nastawionych słuchawek z anegdotką że zostały naładowane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Artur41

Wysyłają powiadomienie że towar już wysłany podają numer przewozowy do śledzenia który jest nie aktywny przez kilka dni dla czego ? bo wcale nie wysłali paczki ,produkty przychodzą brudne w uszkodzonych opakowaniach ,nie polecam mają swoich klientów w Dup...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sfw
Dnia 19.12.2018 o 10:31, Gość bhfds napisał:

Kto to słyszał, żeby w dzisiejszych czasach wciskać ludziom sprzęt uszkodzony? Inne sklepy prześcigają się w promocjach, gratisach, żeby zdobyć jak najwięcej klientów, a ci ludzi oszukują. Najwyższy czas to zlikwidować, a ich śmieci i rupieci z magazynu do utylizacji, bo może właśnie od tego ludzie tak chorują w Pruszkowie.

 

Dnia 9.04.2019 o 09:06, Gość Alisss napisał:

Nie polecam. Przesłali zepsute słuchawki JBL, gdy odeslalam na reklamacji, otrzymałam zwrot w ogóle nie nastawionych słuchawek z anegdotką że zostały naładowane...

 

Dnia 19.12.2018 o 10:31, Gość bhfds napisał:

Kto to słyszał, żeby w dzisiejszych czasach wciskać ludziom sprzęt uszkodzony? Inne sklepy prześcigają się w promocjach, gratisach, żeby zdobyć jak najwięcej klientów, a ci ludzi oszukują. Najwyższy czas to zlikwidować, a ich śmieci i rupieci z magazynu do utylizacji, bo może właśnie od tego ludzie tak chorują w Pruszkowie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oleole

Moje doswiadczenie - Jest rozczarowana zakupem za pośrednictwem sklepu hulajnoge kupiłam 30.03 odebrałam od kuriera 02.04 sprzęt od razu nie działam zgłosiłam na reklamacje po 2 tych po moim telefonie stwierdzono ze reklamacja im zaginęła 02.05 maja otrzymałam info ze akumulator jest niesprawny i czy wyrażam zgodę na naprawę hulajnogi oczywiście sie zgodziłam w dniu wczorajszym dostałam smsa ze otrzymam zwrot pieniędzy i emailowo korektę faktury. telefonicznie zero pomocy bo pani z infolinij o niczym nie decyduje na emalio zero kontaktu z działem reklamacji!!!! a wiec hulajnogę kupiłam w marcu czyli przed sezonem w cenie 499pln teraz na stronach jest za 799pln ponieważ jest sezon Komunii. Na mojego emalia wysłanego dobę temu ze nie chce zwrotu pieniędzy tylko chce żeby odesłano mi hulajnogę to naprawie ja sama bądź wyśle do producenta do dzisiaj zero odzewu NIE POLECAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ole ole

Tragedia, kupilam monitor, dostalam bez kabla zasilajacego.Od tygodnia użeram się z Ole Ole najpierw o nowy kabelek, potem o zwrot gotowki, zbywają kręca,nie polecam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niezadowolona_klientka

Kupilam telewizor Manta. Przyechal z wada - latajace piksele, pisk. 
Serwis z gory odrzuca wszystkie reklamacje a odzew samego oleole = 0. 
30 maili napisanych, 25 telefonow - nikt sie do niczego w oleole nie poczuwa: co konsultant to inna interpretacja. Jest ewidentna zla wola sklepu czyli- jak juz zaplaciles to nas nie obchodzisz. Omijajcie szerokim lukiem oleole i mante.

Obsluga klienta sprowadza sie do : kopiuj- wklej standardowa formulke odpowiedzi i nie czytaj tresci maila od klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sklep OleOle fatalny

Sklep fatalny pod względem logistyki, obsługi klienta, jakości towatu, obsługi reklamacyjnej. Kupiłam telewizor z wieszakiem i usługą powieszenia telewizora na ścianie. Dostawa wieszaka opóźniona, telewizor wieszali miesiąc- 6 podejść. Potem zaraz okazało się, że bardzo drogi telewizor nie działa jak należy, obecnie jest w reklamacji (bo nie chcieli go wymienić). Telewizora, którego kupiłam 10 listopada, do dnia dzisiejszego nie mogę używać do dnia dzisiejszego. DRAMAT!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nie polecam. Arogancja.

Zakup: Lodówka. Awizowali dostawę. O godz.21.00 kierowca dzwoni że dowiezie ale ma jeszcze 7 wcześniejszych rozładunków.  Dowieźli lodówkę w poziomie po 2 następnych dniach. Po kontakcie z serwisem LG przyjąłem. Za niedogodności (2 dni straty) Oleole przyznało kupon rabatowy na 41 PLN... i nie ważna śmieszna kwota: mijają 2 miesiące oczekiwania na kupon który po przypomnieniach wciąż "się generuje".
Nie polecam zdecydowanie. Nie warto nawet gdy mają niższą cenę.

Zapłaciłeś, odebrałeś = wpadłeś:  mają Cię w nosie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam zakupów w OleOle. Reklamacja nowego dysku SSD trwa od 28.01.2021 i nie wiadomo kiedy się skończy. Człowiek jest bez silny. Numer zgłoszenia: 7305748132. Reklamowany sprzęt należy odesłać na swój koszt do sklepu. Sklep przetrzymywał dysk ponad dwa tygodnie zanim został przesłany do Autoryzowanego Serwisu, tym samym czas naprawy / wymiany został wydłużony. Pracownik na info linii tłumaczy, że wykonali to bez zbędnej zwłoki. W tym przypadku tylko dwa tygodnie trzymali w sklepie, tzn. że Twój produkt może być trzymany 2 albo 3 tygodnie zanim prześlą dalej do serwisu. Generalnie odradzam zakupy w tym sklepie. Dziś mamy 08.03.2021 - jestem pozbawiony urządzenia i pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×