Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Karzmul

Szukam samotnej dziewczyny w wieku od 15-25 gotową na długie wstrzymywanie sików

Polecane posty

Cześć! Dalej preferuje samotne dziewczyny z Podkarpacia, ale już nie koniecznie więc może być z innej części Polski. Głównie interesuje mnie stały kontakt mailowy. Dziewczyna powinna lubić trzymać swoje siki w pęcherzu przez długi czas, albo przynajmniej żeby jej to nie przeszkadzało. Zamierzam mailować na różne tematy, nie tylko na temat trzymania sików i sikania. Najpierw liczę na stałą znajomość internetową, później w miarę możliwości na kontakt w realu. Jestem studentem biologi w Rzeszowie. Mam szerokie zainteresowania: motoryzacja, zoologia, filmy, książki, gry komputerowe, podróże. Lubię robić to co mnie interesuje plus jestem gotowy zgłębiać zainteresowania partnerki. Nie lubię; kiedy ktoś decyduje za mnie co jest dla mnie dobre, zbytniego obsesyjnego wręcz dbania o zdrowie i zdrowy tryb życia, nadmiernej otyłości u kobiet, socjalizmu jak i fanatyzmu religijnego jakiejkolwiek religii. Mam poglądy liberalne społeczne jak i gospodarcze. Zbliżone są do poglądów pana Janusza Korwin-Mikkego. Liczę na stały kontakt mailowy, a w końcu na związek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość komfort
hhahahahahahahah....jak wiele odpowiedzi.....nie mogłeś tego ujac w prosty sposób?....idioto...wykształciuch.....niewykształcony...hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maarjolka 746
a kupę moge trzymać??ja mogę nawet 3 dni trzymać to pomajlujemy.A ty cos trzymasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość doktorek dla amatorek