Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość one-eyed jack

Zakochałem się w uczennicy

Polecane posty

Gość one-eyed jack

Jestem nauczycielem w liceum w średniej wielkości mieście, mam 33 lata. Rok temu zakochałem się w mojej uczennicy (ma 17 lat). Nie tylko ją uczę, ale też jestem jej wychowawcą. Mam żonę (od 8 lat), ale planuję rozwód. Dzieci brak. Wydaje mi się, że ta dziewczyna też coś do mnie czuje. Często łapię jej spojrzenia, trochę za długie i zbyt intensywne, poza tym kiedyś podsłuchałem rozmowę jej koleżanek, które sugerowały, że ja także się jej podobam. Chociaż powinienem być obiektywny, w stosunku do niej nie potrafię- zawyżam jej oceny, jednak nawet bez tego miałaby całkiem niezłe. Jest ładna, inteligentna i lubiana zarówno przez uczniów, jak i nauczycieli. I tu się zaczyna problem. Miałem nadzieję, że przez rok uczucie minie albo przynajmniej zmniejszy się (pobożne życzenia). Zacząłem więc rozważać przedsięwzięcie jakichś kroków. Dodatkowym bodźcem jest dla mnie uczeń, któremu ona wyraźnie wpadła w oko. Trudno mi się skupić na prowadzeniu zajęć, bo wciąż kątem oka obserwuje, czy on zanadto się do niej nie zbliża. Stało się to męczące. Chciałbym jakoś dać jej do zrozumienia, że mi się podoba, że mam nadzieję na coś więcej, niekoniecznie teraz, ale po maturze. Chciałbym, o ile to możliwe, jakiegokolwiek określenia się tej dziewczyny względem mnie, nie wiem tylko, jak się do tego zabrać. Czy jest tu ktoś, kto był w podobnej sytuacji (także z drugiej strony barykady)? Co powinienem zrobić?

Gość pseudonim związek
wal prosto z mostu im barzdiej bedziesz kombinował tym gorzej

Gość knijhbgyihbhojbvui
kretyn

Gość MariaaaMagdalenaaaa
a jak sie zachowujesz jak ona na ciebie spogląda?

Gość one-eyed jack