Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość karo1986

czy to może być ciąża?

Polecane posty

Gość karo1986

Hej, piszę, bo zastanawiam się nad pewną sprawą. Otóż, czy jest możliwość, iż jestem w ciąży, jeśli: - miesiączkuję (zazwyczaj nieregularnie, ale tak mam),ost. 20-26 grudnia - mój chłopak ma problemy z napletkiem i kochamy się bez zabezpieczenia, ponieważ on nie może "dojść", więc zapewnił mnie, że nie ma raczej szans, abym zaszła w ciążę - od listopada mam upławy (a od tego czasu miałam dwie miesiączki, dość obfite); są one dosłownie normalnie, bez brzydkiego zapachu, bez nienormalnego zabarwienia - często miewam jakieś dziwne bóle brzucha, skurcze macicy jakby. Naczytałam się dużo na necie, miałam dzis biocenozę pochwy, wynik w poniedziałek dopiero. Pani Ginekolog powiedziała, że wszystko ok i jest "czysto". Kurde, nie znam się na tym, ktoś może coś powiedzieć na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
upławy czasami są naturalne ;) czasami przez chorobę,jakies zapalenie,grzyb czy coś tego typu,jesli cos cie swedzi czy piecze powinnas isc do lekarza,ale chodzi mi o miejsce intymne :) a to że nie dochodzi i nie konczy w środku to nie jest metoda antykoncepcyjna,nie wiem ile masz lat ale powinnaś sie doszkolić w tej dziedzinie,bo nawet 13-14 latki wiedzą,że seks przerywany nie jest metodą na niezajście w ciążę ;) a zbyt obfite miesiaczki tez moga swiadczyc o czyms,ja zawsze mialam 7 dniowy okres-6 dni krwawienia i 1 dzien końcówki,po porodzie mam tylko 5 dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karo1986