Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bezrobotnaewka

Czego szuka pracodawca?

Polecane posty

Gość bezrobotnaewka

Jestem młodą osobą ze średnim wykształceniem. Ok, rozumiem, że nie mam co się pewnie starać o pracę w jakiejś super firmie na stanowisku dyrektora, ale to co sie wyprawia tutaj (Polska, mój wspaniały kraj ,hehe) to już przegięcie !! Więc tak, przeglądam ogłoszenia... łał jest fajne miejsce dla mnie w sklepie jako sprzedawca... czytam wymagania : obsługa kasy fiskalnej, komunikatywność, itp... i nagle widzę "status studenta", "doswiadczenie", i inne pierdoły. No wiec, ja już sie nie kwalifikuje bo ani ze mnie student, ani nie mam doświadczenia. Mam Cv ale niestety, nie rzucę na kolana mojego przyszłego pracodawcy bo mam tam wpisaną tylko szkolę średnią i umiejętności w postaci "cech charakteru", niestety nie mam co wiecej wpisać bo do cholery to bedzie moja pierwsza praca. Do pracodawców: nie chce mi się pisać tego bo i tak to nic nie zmieni, ale ku#$% ! zastanówcie się ! czy osoba ze statusem studenta będzie lepsza ode mnie ? ja szukam pracy na stałe, jestem odpowiedzialna i nie wyskoczę wam z gadką typu : Panie "Szefie" ja jutro nie przyjdę bo mam test lub zajęcia lub zaliczenie przedmiotu lub Bóg wie co jeszcze. Nie będę brać co chwile wolnego tylko dlatego, że boli mnie palec < a serio to wczoraj był niezły melanż i boli głowa bo mam kaca>, i też nie bedę się opieprzać bo 1. nie lubię tego 2. zależy mi na pracy. Co ważne wynagrodzenie jest wprost proporcjonalne do mojego kieszonkowego jakie dostawałam od rodziców, czyli jak rozumiecie okrutnie niskie !! W sumie co z tego , że będę zapieprzać jak dziki osioł jak bedę dostawać 1600 brutto, co daje 1181,38 pln... śmiech na sali drodzy Pracodawcy !! Czego mogę wam pogratulować drodzy Pracodawcy? tego że właśnie tracicie dobrego pracownika jakim bym b