Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Aszz

Sól w kuchni

Polecane posty

Gość Aszz

Tak siedze i zastanawiam się jakiej soli powinno używać się w kuchni? która jest dla nas najzdrowsza? jodowana, niejodowana? morska? nie znam się na tym a na interenecie nie znalazłam zbyt wiel konkretnych informacji. Moze ktoś z Was zna sie na temacie i moze cos poradzić, jaką sól kupic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tak naprawdę to większe znaczenie ma to, żeby używać jej jak najmniej niż to, jaka ona jest a raczej - jakie ma dodatki bo sól, to wiadomo - NaCl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niejodowana tylko do ogórków
kiszonych. do normalnej konsumpcji - jodowana, ale jak pisze Ewa - jak najmniej - można wcale, bo w potrawach (np. wędlinach) jest jej mnóstwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aszz
o to chodzi ze ja na diecie jestem wiec ja jej nie jem prawie wogole.. ale są takie potrawy jak np rosól do której trzeba cos dodać. żeby inni domowincy nie cierpieli z powodu tego ze mama prawie wogole jej nie je.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KOK amator
Mylisz się Ewciu , czysta Na Cl , to drobna sól "warzona" czyli rozpuszczona w wodzie , odparowana , chemicznie oczyszczona i doładowane są w nią jeszcze jakieś antyzbrylacze i inne dodatki . Najbardziej bawi mnie data przydatności na opakowaniach soli . Proponuje się takiej wystrzegać !!! Najlepiej nabyć naturalną sól kamienną , grubą , uzyskiwaną z kruszenia brył , zawierającą naturalne mikroelementy . Niestety nasza "kochana komunistyczna unia" już i tu wsadziła swe łapska i też uszczęśliwia nas antyzbrylaczami :( .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aszz