Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość universal

czy może mnie przyjąć lekarz jeśli nie mam 18 lat?

Polecane posty

Gość universal

Was zapytać może ktoś wie jak to wygląda za jakies 5 miesiecy bedę miała 18 lat. Jakiś rok temu jak wybrałam się do lekarza 'rodzinnego' to pani przyjęła mnie z wielką łaska i powiedziała, że następnym razem mnie nie przyjmie, moi znajomi pomimo iż nie mają 18 lat normalnie chodzą do lekarza na różne badania itd i bez problemu wszystko się odbywa, i nie wiem od czego to zależy czy od przychodni czy może od humoru jaki ma lekarz. z góry dzięki za odpowiedz ;)

Gość ja też jeszcze nie mam
będę miała 18 za 3 miesiące, a już od około 2 lat chodzę bez problemu do rodzinnego sama, wszystkie badania robię sama i nikt mi nigdy nie powiedział że to jakiś problem że jestem niepełnoletnia, ani lekarz, ani panie przy rejestracji.

Gość universal
widocznie w mojej przychodni jest takie zacofanie.. denerwujące bo wiadomo, że nie zawsze rodzic/opiekun ma czas, żeby latac po lekarzach, chyba zmienię przychodnię, ale tego też pewnie sama zrobić nie moge ..

Gość ja też nigdy nie miałam
problemów i mnie przyjmowali. Jeśli jest złożona deklaracja wyboru lekarza w danej przychodni to nie powinni robić problemów. Zwłaszcza gdy lekarz jest juz znany i Ciebie zna. ABy zmienić przychodnie musisz wypełnic deklaracje wyboru lekarza, a tutaj już wchodzi kwestia rodziców i ubezpieczenia, więc sama od tak jej nie zmienisz.

Gość universal
kurcze, no ja mam od kiedy pamiętam tego samego lekarza, a jakieś problemy robią, jest to dla mnie niezrozumiałe, a teraz jestem chora chcę iść do lekarza a nie mam z kim. Czy to musi być koniecznie mój rodzic/ opiekun czy mogę się wybrać z moim pełnoletnim chłopakiem ?

Gość stały bywalec u stomatologa