Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

annannas

Gdzie poznać nowych ludzi? Nawiązać znajomości? Dłużej tak nie mogę;/

Polecane posty

mam 21 lat, studiuję w krakowie..gdzie mogę poznać nowych ludzi? starzy przyjaciele zawodzą, kontakty się pourywały z innymi, na studiach zero jakiś znajomości. A ja chcę wyjść do ludzi, bo czuję się samotna, chcę poznawać ludzi...rozwijać się, znaleźć jakieś hobby, czymś się zająć, a nie siedzieć w domu ;/

Gość dyzio bmx
chlopaka nie masz?

szkoda ,że nie z Lublina. ja mam teraz na 2 stopniu takich sztywniaków, że nie ma z kim wyjść na popijawe:/ lokatorka pojebana jakaś, reszta lokatorów nawet ok, ale nigdzie nie chodzą.. czuję ,że życie dzieje się obok mnie:P

Gość bagmebooo
ja tez z krakowa, moja przyjaciolka studiuje 2 kierunki i pracuje, wiec zadko wychodzimy, ekipa imprezowa sie wykruszyla, kazdy w swoja strone, z grupy ludzie tez kazdy ma swoje zycie, moze raz na rok gdzies pijemy razem, z lokatorami tez nie wychodze, kazdy w swoja strone do swoich znajomych, i takie to zycie studenckie, co kogos poznam, to sie kontakt za chwile urywa...

Gość wiem co mówiee
najlepiej w akademiku :) gdy w segemencie jest kilka ludzi wiadomo że jakoś musicie się zgadać :P Kraft_durch_Freude, a co studiujesz? ja też lublin, politologia :]

germe studiuje :P w akademiku mam kilka znajomych i powiem ,że tylko z nimi jak już to wychodzę. ale ze względu na to ,że mieszkam dośc daleko od akademika nie często się układa .a sama się boję chodzić po nocy

ja w ogóel nie mam życia studenckiego;/ siedzę sama na mieszkaniu, albo siedzę przed kompem, albo śpię, nawet mało co się uczę, jakoś się prześlizgnęłam przez ten semestr

Gość deserek do kafe
Autorko...Po poludniu w niedziele jesli chcesz-mozemy sie spotkac,podaj namiar mail lub gg i porozmawiamy w fajnym klimacie i knajpce:) Zapraszam i pozdrawiam:)