Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość asdfqwer

Pit-37

Polecane posty

Gość asdfqwer

Chodzi o rozliczenie z zasiłku.Nie dostaliśmy z Urzędu Pracy niczego prócz potwierdzenia odbioru zasiłku 120%. Tak podana jest tylko kwota brutto i netto. Nie wiem jak to się ma do kosztów uzyskania przychodu i zaliczki pobranej przez płatnika Mamy więc tak: styczeń 690 zł/ 603,90 luty 690 zł/603,90 marzec 207 zł/ 207zł Rozumiem,że to jest przychód/ dochód. Ale co dalej? Co wpisać w pozostałych rubrykach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ruanda
Jakiego zasiłku? jeśli to zasiłek dla bezrobotnych, to kosztów uzyskania przychodu nie ma, bo i skąd. Brutto-netto=zaliczka, tylko nie rozumiem, czemu w marcu jej nie potrącili? http://ksiegowosc.infor.pl/wiadomosci/44974,Zasilek-dla-bezrobotnych-trzeba-wpisac-w-PIT.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEPISZ TO CO MASZ W RUBRYKACH KOSZTÓW NIE MA BO NIE PRACOWAŁAŚ WIĘC NIE MUSIAŁAŚ WYDAWAĆ PIENIĄZKÓW NA DOJAZDY BILETY I INNE DUPERSZMITY , POWINNO BYĆ UBEZP ZDROWOTNE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asdfqwert
Chodzi o zasiłek dla bezrobotnych. Nie wiem czemu nie potrącili, może to się tyczy jakieś sumy wyższej dopiero.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mapoliczyłk
Weź sobie ściągnij ten program http://pity-program.pl i policz wszystko dokładnie a będziesz wiedział co i jak. Mi genialnie wszystko policzył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×