Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie mam już siły na to wszystk

poradźcie mi bo nie wiem już co mam zrobić ;(

Polecane posty

studiuję na III roku na polibudzie. w marcu będę bronić tytuł inżyniera. chciałam iść dalej na dzienną magisterkę plus podyplomówkę i chodzić na kurs z języka CAE. a dzisiaj się strasznie pokłóciłam z ojcem, wypomniał mi że mam rok do tyłu. i teraz nie wiem, czy mam iść na zaoczne i mieć go w dupie, sama na siebie wszystko zarobić czy jednak zacisnąć zęby, wykształcić się jak należy i dopiero wtedy mieć go w dupie? mój ojciec nie jest fajnym człowiekiem, pije chociaż my nigdy nie chodziliśmy głodni. generalnie codziennie słyszę że bez niego sobie w życiu nie poradzę, umrę z głodu, jak jego zabraknie to ja też zdechnę i takie tam. mam 23 lata a czuję się jakbym miała 15 - nie mogę wyjechać na wakacje nigdzie (w zeszłym roku już się umówiłam ze znajomymi a on mi 3 dni przed wyjazdem oświadczył, że jak pojadę to nie mam gdzie wracać). jak w wakacje dorabiam sobie (a wiadomo że to nie jest stanowisko kierownicze tylko praca fizyczna) to potem przez kolejny rok słyszę że całe życie będę tak zapierdalać. czuję się przez niego jak wrak człowieka, czasem nawet mam ochotę mu przyjebać. jestem normalną dziewczyną, na imprezę wyjdę od czasu do czasu a tak to siedzę w domu ciągle. widzę że on chce mnie od siebie uzależnić. jak przy stole np. siedzimy z babcią i coś jest rozmowa na temat przyszłości to babcia mówi "nie wyprowadzisz się, nie zostawisz ojca samego". mam myśli samobójcze przez nich. nie mam już ani siły ani ochoty żyć

najchętniej to bym mu powiedziała żeby spierdalał ale co ja zrobię? nie zarobię tyle żeby się wynieść i opłacać szkołę. naprawdę nie wiem co mam zrobić