Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Blagaa

Wy tutaj głównie o brakach w urodzie, a ja

Polecane posty

Gość Blagaa

chciałabym być mądrzejsza, bardziej oczytana, bystrzejsza, zaradniejsza. Chciałabym być barwniejsza wewnętrznie, mieć ciekawą osobowość i zainteresowania, wiedzę.

Gość Blagaa
Moim największym problemem w życiu jest to, że nie sprawiam wrażenia zbyt kumatej. Nieśmiałość i stres robi swoje; często nie mogę się skoncentrować na tym, co ktoś do mnie mówi.

Gość Blagaa
Do tego jestem zdepresjonowana, zakompleksiona i nudna. Tzn. mam pewne upodobania i sposoby na wolny czas, do tego jeszcze studiuję, ale nieustannie się skupiam na tym, co we mnie złe i tak marnuję czas...

Gość ostatnia ..
jakbym czytala o sobie.. :(

Gość Blagaa
:(

to kwestia tego, co sama sobie wypracujesz, dośc dobra wiedza na kilka tematów, które Cię interesują doda Ci pewności siebie i głębii ;) ja też się zawieszam jak ktoś do mnie mówi, ale jakimś cudem jestem starościną grupową na studiach, więc jednak się da. ^^ musisz wiedziec jaka jesteś, co lubisz i byc z tego dumna ;]

Gość i ja następna
też tak mam, jestem beznadziejnym człowiekiem a wśród ludzi których znam mniej jestem jakimś dzikusem.

Gość Blagaa
Co z tego, że jestem ładna, skoro z tego, co widzę, głupkowata lub tak potwornie nieśmiała, że nie wypadam przekonująco?

Czuję się podobnie, mam swoje hobby, ale nie jest to coś czym można sie pochwalić w CV ;).

nie chodzi o to żeby zaraz się chwalic. wystarczy że będziesz wiedziała że coś sobą reprezentujesz ^^

Gość ostatnia ..
poza tym to jestem troche leniem :p

Gość Blagaa