Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kasia z gór

jestem pokręcona

Polecane posty

Gość kasia z gór

Mam 24 lata kończę studia, niedługo bronię pracę dyplomową. We wrześniu chcę się przeprowadzić do dużego miasta i tam szukać pracy. Jak ktoś się mnie pyta to mówię jak się cieszę i jaka jestem podekscytowana itd. Tak naprawdę boję się tego bardzo, boję się, że nie znajdę pracy. Co z tego, że kończę studia jak nie mam żadnego doświadczenia. Zdecydowanie nie należę do osób przebojowych, więc na rozmowie kwalifikacyjnej też nie zrobię oszałamiającego wrażenia. Wszytskim się przejmuję i biorę każde niepowodzenie do serca. Wszystkiego się boję, jak ktoś się o coś mnie pyta to nie potrafię sklecić zdania, robi mi się gorąco i cała jestem w czerwonych plamach. To mnie strasznie deprymuje. Przez te plamy nawet nie zaczynam rozmowy, nawet jak chciałabym się odezwać to rezugnuję. Bardzo mnie to ogranicza. Co ja zrobię sama w zupełnie nowym mieście, bez znajomych rodziny z ograniczonymi funduszami, tego nie wiem. Przecież nie zamknę się w domu na siedem spustów. Nie mam chłopaka, choć bardzo chciałabym mieć kogoś kto by mnie pokochał, choć nic na siłę. Wydaje mi się, że nie jestem wystarczająco fajna, żeby zawrócić w głowie fajnemu facetowi. Najgorsze jest to, że od jakiegoś czasu nie czuję się szczęśliwa... Nikt tak naprawdę nie wie co czuję, kiedy spotykam się ze znajomymi jestem uśmiechnięta. Jkoś nie potrafię o tej sytuacji z nikim rozmawiać, kiedyś chciałam o tym porozmawiać ze starszą siostrą, kiedy zaczełam wprowadznie do tematu, padło z Jej strony zdanie, "że wszyscy mają problemy i co to za problemy moge mieć ja, kończę studia jestem na utrzymaniu rodziców, chodzę na staż" normalnie żyć nie umierać. Widzę, że napisałam wypracowanie. Sama nie wiem po co to piszę, ale jakoś lepiej mi się troszkę zrobiło. Czy mógłby