Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

lady_joana

Inteligentnym kobietom trudno znaleźć faceta...

Polecane posty

Wiele osób mi mówi że jestem atrakcyjną kobietą, mam powodzenia u mężczyzn, a mimo to jestem samotna, nie byłam w długim związku. Studiuję, jestem oczytana, lubię się rozwijać, próbować nowych rzeczy. Zastanawiam się, dlaczego nie mogę nikogo znaleźć na stałe? Mam ciężki charakter, nie dam sobie wejść na głowę... przepraszam jeśli zrobiłam jakieś błędy, daleko mi do humanisty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krups
a czego oczekujesz od życia i od ludzi, czy pocieszenia , czy sama wiesz czego chcesz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OneTwo
Tobie trzeba pantoflarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oczekuję żeby był podobny do mnie :) zawsze czepiają się mnie nieudacznicy życiowi, nie mający żadnych ambicji ani celów, lubiący siedzieć z pilotem przed telewizorem :| a ja lubię korzystać z życia i tego samego oczekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie chce bogatego, przystojnego, romantycznego kochasia, nie oczekuję wyjazdów na Majorce czy Dominikanie, wystarczy wypad na jazdę konną, czy motorówki, a tu? albo im się nie chce, albo za zimno, pogoda nie taka... reszta próbuje albo mną manipulowac albo mamy inne poglądy na życie i się wszystko sypie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a co robisz w zyciu
studiujesz? pracujesz? ile masz lat? Czy w twoim otoczeniu sa jacys ciekawi faceci? bo moze akurat nie ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OneTwo