Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość starsers

Rozwód a moje zarobki!

Polecane posty

Gość starsers

Jestem totalnie zielona w temacie, może też za to że jestem młoda! Otóż............mój mąż złożył pozew rozwodowy, mamy dziecko. Jestem zatrudniona na najniższą krajową a zarabiam w rzeczywistości więcej. Czy mąż będzie mógł jakoś to przed sądem udowodnić, że mam większe dochody???? Czy adwokat z urzędu mi się należy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość starsers
pomocy :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mam bliźniaki
Co ma piernik do wiatraka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość starsers
Mnie to akurat nie bawi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sdfbvd
wiatrak sie spierniczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tak moze ci to udowodnić - np. to co kupujesz na co wydajesz kase ... roznica w tym ile niby zarabiasz na papierku a ile wydajesz bedzie tu np dowodem itd. a co do adwokata nie mam pojecia jak to jest w polsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość starsers
Dziękuję Ci za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bjubziu
starsers a po co mu twoje zarobki?? chcesz ubiegać się o alimenty na siebie i rozwód z winy męża? jeśli nie to twoje zarobki są zbędne - żądasz ewentualnie alimentów na dziekco, których wysokość jest określana na podstawie uzasadnionych potrzeb dziecka, a dopiero w dalszej kolejności zarobkami ex-męza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bjubziu