Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość trtr

Chciałabym mieć pachnące kwiaty na balkonie. Poradźcie!

Polecane posty

Gość trtr

Nie znam się na kwiatach a teraz mam więcej czasu i postanowiłam zadbać o balkon. Marzy mi się skrzynka z pachnącymi kwiatami (wygląd bez znaczenia). Czy o tej porze roku da się jeszcze coś wysiać czy zasadzić i zdążyłoby to zakwitnąć? Balkon mam od południowej strony. Bywa dość wietrznie. Z jakimi kwiatami jest sens próbować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lawenda np ładnie pachnie i wygląda. Możesz też posadzić goździki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pachnący groszek szybko wschod
ale ja nie polecam, jeśli nie lubisz owadów one też lubią pachnace kwiatki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lotta 23
Teraz to już za póżno na wysiew kwiatów, jedynie tylko gotowe wysadzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przyszla zona irlandczyka
maciejka... nigdy nie zapomne tego zapachu:) gdy tylko bede miala swoj dom od razu posieje maciejke:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w sierpniu sie juz niczego nie sieje możesz najwyżej kupic gotowe, wyrosnięte rośliny i wsadzić je do skrzynek pachnie lawenda, ciemne surfinie, oleander (ale to do większej doniczki, nie do skrzynki), bratki (tylko wiosną są w sprzedaży)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość trtr