Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość maszkarona

mam 28 lat. miałam 2 partnerów seksualnych. co dalej?

Polecane posty

Gość maszkarona

jestem w trakcie rozwodu. w swoim życiu spałam z dwoma mężczyznami. z pierwszym kilka razy jak miałam 15 lat, później już tylko z moim (jeszcze) mężem. mam 29 lat i nie wyobrażam sobie seksu z nikim innym. nie wiem, czy będę miała odwagę. poza tym od zawsze jestem w związku i nie znam się na tych randkowych podchodach i tak dalej. a wy ilu miałyście partnerów? nie macie takich oporów? jak to jest umawiać się z facetami, kiedy ma się koło trzydziestki?

Gość dsdsdfdfdfdfdfdf
wczesnie zaczelas, maloletnia szmata

tak samo jak koło 20 tylko masz więcej doświadczenia, co jest plusem dla Ciebie, na Twoim miejscu byłabym szczęśliwa :P

Gość maszkarona
choc wiem , ze jestem dobra w lozku. wszyscy koledzy meza mi to mowia

Gość maszkarona
ale podszywik :-). no wcześnie zaczęłam i choć nie jestem z tego dumna, nie mam z tym problemu.

Gość maszkarona
Szynamon, proszę Cię... naucz się czytać.

Gość maszkarona
jak uprawiać seks z innym po tylu latach seksu z jednym partnerem? nie wiem, co należy w łóżku do ,dobrego tonu'.

Gość maszkarona
nie bardzo. widzę, że jakieś podstawy masz. jako ciało pedagogiczne, mogę Ci podesłać ćwiczenia na rozumienie tekstu ;-)

Wybacz, podstawówkę w Polsce skończyłem na poziomie klasy drugiej. Potem tak wyszło że trzeba było się edukować w 2 różnych językach. Jestem debilem w Polsce. :D

Gość Niika0
ja mialam podobne dylemty.. moj byly chlopak byl moim pierwszy i razem bylismy ponad 4lata, tez nie wyobrażałam sobie tego z innym. Ale obawy okazały sie bezpodstawne tylko trzeba bylo sie troche przełamać na początku.

Gość 15 lat i juz sie pieprzyc
co za szmata. i bardzo dobrze ze mąż cie kopnal w dupe