Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Samotna matka w USA

Samotna matka w USA

Polecane posty

Gość Samotna matka w USA

Witam, Czy jest jakas mama w stanach samotnie wychowujaca dzieci? Niedawno rozwiodlam sie z mezem, mam teraz troche trudna sytuacje finansowa i na utrzymaniu trojke dzieci. Maz wrocil do polski, w ogole nie placi alimentow. Ja jestem posiadaczem zielonej karty. Ciezko pracuje (po 45h tygodniowo) ale po odjeciu health care zostaje mi $300 tygodniowo. Czy sa jakies dodatki na dzieci ktore pomoglyby mi przetrwac czas w ktorym szukam lepszej pracy? Narazie zlozylam o free lunchesw szkole dla dzieci czy ktos ma podobna sytuacje? Dziekuje za sugestie

Gość hjhjhhhjhjhjhhjh
a w jakim miescie jestes?ja tez jestem w usa ale nie jestem matka- wspolczuje

Gość uhvczv
Ja nie mam dzieci i trudnej sytuacji, ale slyszalam, ze wielu ludzi z malymi dochodami moze sie ubiegac o food stamps i wtedy to ci badzo pomoze, bo jedzenie masz praktycznie za darmo.

food stamps, byc moze WIC (nie wiem ile maja dzieci) i wystap o medicaid albo CHIP (jak dzieci maja ssn nie bedzie problemu)

Gość Samotna matka w USA
Mieszkam w Pensacola, FL. Dzieci maja 8, 13 i 17 lat najstarsze pracuje. WIC jest chyba dla matek z dziecmi do 5 roku zycia, widzialam jeszcze jakis benefit z dofinansowaniem do energy (electricity i water) ale trzeba spelniac jedno z powyzszych wymagan: miec albo powyzej 65 lat albo dziecko do 5 roku zycia. Chyba zloze o stamps, narazie szukam lepszej pracy, ale generalnie jest ciezko.

Gość jagna..