Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ZdezorientowanaJa

Czy zrobiłam coś złego !? POMOCY

Polecane posty

Gość ZdezorientowanaJa

Wczoraj w przerwie w nauce (jestem jeszcze studentką) weszłam sobie na chatroulette, na chwile włączyłam kamerkę i przejrzałam z 5 osób... i po 3 minutach się odłączyłam, zostawiając okno otwarte w przeglądarce... zrobiłam to z nudów, nie chciałam nawiązywać jakich znajomości czy flirtować... Z pracy wrócił mój mężczyzna ja kończyłam gotowanie mu obiadu, prznosze go z kuchni a on obsypuje mnie pretensjami, czego tam szukałam, po co to, nie odzywał się do mnie do dzisiaj, przed chwilą zadzwonił i nadal mówi, że nie jest w stanie tego zrozumieć... ja nie jestem w stanie mu wytłumaczyć, że to tylko nudy i nie szukam żadnych 'atrakcji'.... masakroza O.o Podpowiedzcie, co mu powiedzieć... jakich argumentów użyć... ja już wysiadam.. x)

Gość skadi
poczekaj troche...on tez zacznie podobnie zabijac swoja nude to musi byc provo bo nikt nie moze byc taki gllllupi (!)

Gość ZdezorientowanaJa
Zadna prowokacja... kurcze, ale ja naprawdę nie czuję się winna z uwagi, że siedziałam tam z 3 minuty... on ma pretensję... pewnie mysli że niewiadomo co tam pisałam i widziałam... to tylko zwykły chat.. :/ Przynajmniej tak go oceniam po 3 minutach pobytu

Gość ZdezorientowanaJa
Ja też dużo siedze w sieci :D może dlatego to dla mnie normalne, to tu to tam :P on dużo pracuje na kompie i istnieje dla niego głównie onet-wiadomości.. :/

Gość natuska85