Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość omggggggggggggg

Pomóżcie.. Uzasadnienie zakupów dotyczących wyposażenia biura.

Polecane posty

Gość omggggggggggggg

Chodzi o wniosek o dotację. No co ja mam napisać, że po co mi są potrzebne regały, biurka, komputery w biurze księgowym? :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość omggggggggggggg
no właśnie z tego, co gadałam z doradcą wynika, że trzeba lać wodę o miłych kolorach i kojących duszę obrazkach na ścianach, tak, żeby tylko o tym czytając już się robiło miło :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak bedziesz szukał sklepu internetowego to zerknij tu www.boxline.pl na pewno coś znajdziesz i opłaca sie zrobic zakupy, bo naprawde tanio jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
na pewno najwazniejszym punktem wyposazenia biura beda narzedzia do drukowania np www.druktech.pl bez tego ani rusz jak wiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
niektóre sprzęty np. drukarka, kserokopiarka są niezbędne w biurze (ja je zamówiłam tanio u http://wpc-tusze.pl/ ) więc łatwo wytłumaczyć do czego są potrzebne, przecież dokumenty czasem trzeba dla klientów wydrukować itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mozna rozne rzeczy, ja np meble :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zgodze sie z przedmowca. My dorzucilismy szafe metalowa http://www.met-lak.com.pl/ a uzasadnienie za bardzo trudne ni ebylo, bo mamy dokumenty, a metalowe szafy do tego wlansie sa przeznaczone:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×