Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość siedzę i szukam pracy

Pytanie do zatrudniających

Polecane posty

Gość siedzę i szukam pracy

...czy gdy w ofercie piszecie, że wymagacie doświadczenia lub prosicie o wysłanie portfolio, to czy naprawdę tego przestrzegacie? Czy jeśli nie mam doświadczenia, nie mam własnego portfolio, ale mimo to wysyłam swoje cv i list motywacyjny, mam jakieś szanse na zatrudnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zdziwek
A co to jest to : portfolio ? :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie jestem pracodawca, ale szanse masz nikle. A nie mozesz zrobic portfolio bez doswiadczenia? Nie wiem, co to za praca, ale np. reklama fikcyjnej firmy albo artykul dla fikcyjnego przedsiebiorstwa? Pozniej opisujesz ze to dla wprawki. Zawsze lepiej niz nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość siedzę i szukam pracy
No właśnie mam ofertę na stanowisko Junior Copywriter. Wymagania: otwarta głowa, lekkie pióro, poprawność stylistyczna i portfolio. A jeśli zrobię naprawdę dobre (pod względem wizualnym) cv, niebanalanie napisany list motywacyjny i dodam, że jestem nastawiona na rozwój i mam nadzieję, że firma, do której składam aplikacje, mi w tym pomoże, to będzie okej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zdziwek
Heh, a czy ktoś wie dlaczego znikły polskie nazwy ? Życiorys i podanie ? jakieś curduplum , portstralum i inne angolsie duperszwance ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość siedzę i szukam pracy