Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość StudentkaPeda-Peda

Czy są tu rodzice dzieci z niepełnosprawnością umysłową?

Polecane posty

Gość StudentkaPeda-Peda

Witam! Jestem studentka pedagogiki. Piszę pracę na temat sytuacji rodziny dziecka z niepełnosprawnością intelektualną. W związku z tym mam kilka pytań do rodziców, którzy w takiej sytuacji się znajdują. Zachęcam do odpowiadania. Wywiadzik jest anonimowy. Nie trzeba odpowiadać na wszystkie pytania, jeżeli nie wszystkie Państwu odpowiadają :) Odpowiedzi można przesyłać na temporis@vp.pl bądź po prostu odpowiedzieć na tym forum. Dziękuję oto pytania: 1.Ile dziecko ma lat? 2.Jaki to rodzaj upośledzenia? 3.Jak zareagował/a Pan/Pani na diagnozę? Co Pan/Pani czuł/a? Pogodził/a się Pan/Pani z tym faktem? 4.Czy choroba dziecka wpłynęła na Pana/Pani wykształcenie i sytuację materialną? 5.Czy ma Pan/Pani problemy, które wynikają z faktu posiadania dziecka z niepełnosprawnością umysłową? Codziennie i dalekosiężne. 6.Czy ten fakt wpłynął na rodzinę. Jest może przyczyna konfliktów? 7.Jak traktowane jest dziecko w stosunku do rodzeństwa (o ile rodzeństwo posiada).? 8.Jaki jest stosunek otoczenia sąsiadów do dziecka? Czy stanowi to problem? Czy bawi się z innymi dziećmi na podwórku? 9.Czy dziecko ma obowiązki? Jakie? Czy pomaga w pracach domowych? 10.Czy dziecko musi pozostawać pod stałą kontrolą lekarską? Czy uczęszcza na specjalistyczne zajęcia? Czy wynikają z tego problemy z czasem?

Gość sfdvc
peda peda , napiszm ilepiej czemu zxnajomen corka 9 lat, rozbiera wszystkie lalki do golasa ... wszystki i tak zostawia, konczy sie bawic i idzie do domu jak bawi sie unas.

Gość StudentkaPeda-Peda
Nie wiem, aczkolwiek studiuję właśnie po to, by na takie pytania odpowiadać. Zapewne będą mogła udzielić Pani poprawna odpowiedź za 5 lat :)

Gość zagadammy