Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kasiulka350

Pyatnie do prawników!! pomóżcie...

Polecane posty

Gość kasiulka350

Wynajmuję mieszkanie. Mam w umowie, że wynajmujący przedstawia rachunki za prąd i gaz, a potem ja płacę do 15 danego miesiąca. Zawsze był z tym problem, człowiek u którego wynajmuję jest strasznie niesłowny :/ Ostatecznie jak się umawiałam, to on nie przynosił tych rachunków (nawet nie dzwonił, że nie przyjdzie!), więc dałam sobie spokój... ;/ i nie płaciłam tych rachunków. Teraz chcę się wynieść z tego mieszkania i człowiek nagle sobie przypomniał o rachunkach! :/ Mieszkałam 3 lata, więc co, nagle muszę płacić rachunki za cały okres?? Nie mam tyle pieniędzy :(

Gość Miki Mouse 123
No to sobie sama jesteś winna, nie masz papierków na to że płaciłaś to będzie nie wesoło. Idź do adwokata.

Gość nie jestem prawnikiem
ale powinnaś przytoczyć zapis o tych rachunkach, może sie okazać, że jest tak skonstruowany, że obliguje właściciela do dostarczania rachunków co miesiąc, skoro nie dostarczał to ma problem, a Ty zapłacisz tylko za ostatni miesiąc...

Gość to masz problem:( ja też
wynajmuje swoje mieszkanie ale zostawiam wynajmującym faktury a zabieram rachunki. w ten sposób oni wiedzą ile mają rachunków w danym miesiącu i dostaje do ręki całą kwotę a sama opłacam rachunki.

Gość chętnej na poważnie
chyba tak art.662 Kodeksu Cywilnego

zadzwoń do Urzędu Skarbowego z zapytaniem czy taki a taki człowiek (właściciel twojego mieszkania) zgłosił fakt wynajmowania mieszkania (urząd skarbowy właściwy miejscowo ze wzg na adres zamieszkania właściciela). jeśli nie dopełnił tego obowiązku może to skutkować wyłączeniem stosowania przepisów dla najmu. oczywiście nie mam na myśli ''kablowania'' a skierowanie zapytania. choć z drugiej strony nie wiem czy w ogóle udzielą takiej informacji...

Gość Oczywiście że