Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hfgkk

rozwazanie umowy z winy dostawcy internetu . pomozce

Polecane posty

Gość hfgkk

jak to napoisac?? kilka razyu w tyg nie ma neta, trzeba do nich dzwonic zeby włączyli.. to z kolei są duze koszty , bo trzeba dzwonic z komórki , gdyz tel domowy równiez nie dziala w czasie gdy nie ma internetu... zanim oni odbiorą to leci ładnych kilka minut..;/ a razem z tym kasa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hfgkk
a jesli nie bedziez ich winy to za zerwanie umowy, bede placic kare...;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wzór weź z googli
a ja korzystałam z czegoś takiego, zażądałam rozwiązania umowy z powodu braku nate, a jak nie to odszkodowania na podstawie tego: WNIOSEK O ODSZKODOWANIE W związku z przerwą w dostawie Internetu pod adresem XXXX nr umowy XXXX, trwającą stale od dnia XXXX, do dnia dzisiejszego, co było zgłaszane do Obsługi Klienta Państwa firmy, na podstawie: USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z dnia 3 sierpnia 2004 r) Art. 105. 1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy. 2. Odszkodowanie nie przysługuje, jeżeli w okresie rozliczeniowym łączny czas przerw był krótszy od 36 godzin. 3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła przerwa w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12 godzin, abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej. 4. Z tytułu niedotrzymania z winy przedsiębiorcy wyznaczonego: 1) terminu zawarcia umowy o świadczenie usługi powszechnej lub 2) określonego w umowie o świadczenie usługi powszechnej terminu rozpoczęcia świadczenia tych usług - za każdy dzień przekroczenia terminu przysługuje użytkownikowi końcowemu od przedsiębiorcy wyznaczonego odszkodowanie w wysokości 1/30 określonej w umowie miesięcznej opłaty abonamentowej, stosowanej przez tego przedsiębiorcę za świadczenie usługi powszechnej płatnej okresowo. Zwracam się o odszkodowanie w wysokości przewidzianej w w/w ustawie, za okres braku dostępu do Internetu w moim lokalu lub o rozwiązanie umowy z pominięciem okresu wypowiedzenia. Zgodzili się natychmiast :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hfgkk
i takie coś i m podałaś na podaniiu ??? czy jak.. bo jutro mam zamiar jechac i nie chce zeby mnie zagieli jakims paragrafem... ja neta nie mam klka razy w tyg , np w poneidzialek pare godzin w srode i w sobote pare godzin...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wzór weź z googli
no tak wysłałam im 2 kartki jedna to wypowiedzenie umowy na ogólnych warunkach, jakie bez problemu znajdziesz w googlach, a 2 to ten wniosek i zadziałało błyskawicznie, po tygodniu umowa była rozwiązana, bez żadnych konsekwencji dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hfgkk
oo super dzieki wielkie :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Musisz dokładnie opisać problem i o co chodzi. A jak już się z tym uporasz to rozważ zmianę dostawcy na www.pxs.pl/ - internet dobrze łaczy i są dla klientów zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
gość 2015.11.24 Musisz dokładnie opisać problem i o co chodzi. A jak już się z tym uporasz to rozważ zmianę dostawcy na www.pxs.pl/ - internet dobrze łaczy i są dla klientów zawsze. Zgadzam sie w 100 procentach, najpier dokladni eprzeczytaj cala umowe. A PXS jest naprawde swietna firma:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×