Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość agavnidsbifos

rozmowa kwalifikacyjna pomocy

Polecane posty

Gość agavnidsbifos

hej podpowiedzcie jak moze wyglądac rozmowa o prace na stanowisku Konsultant telefoniczny jutro wlasnie ide i nie wiem z czego się przygotowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Będą sprawdzali Twoją komunikatywnośc bo to najważniejsza cecha na takim stanowisku , ważne jest też Twój sposób wysławiania się i konstruowania zdań , barwa głosu. Ponadto podstawowa jest też odpornośc na stres bo w rozmowach telefonicznych różnie bywa. Może się zdarzyc że karzą ci odegrac z rekruterem scenke : on bedzie do Ciebie dzwonił a Ty bedziesz mu odpowiadac lub na odwrót Ty bedziesz do niego dzwonic ( jeśli na tym stanowisku będzie aktywna sprzedaż czyli telemarketing ). Tak więc nie wiem czy masz z czego się przygotowac bo to co będą sprawdzac to są to cechy jakie posiadasz albo nie. Bo nie każdy jest wygadany i elokwentny by móc pracowac w obsłudze klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasienkaa bc...
jeszcze motywcję trzeba mieć. Napęd wewnętrzny. Ale na sprawdzaniu napędu się nei znam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Byłam na takiej rozmowie rekrutacyjnej. Pytano mnie czy wiem cos na temat firmy, niestety nic nie wiedziałam. zadawano pytania dotyczące nakłaniania perswazyjnego do zakupu telefonu, zawarcia umowy a nawet kilku umów. Jakimi metodami bym nakłaniała do zawarcia umowy , kolejnej umowy itp. Pytano jaki sposób jest lepszy czy telefoniczny , czy osobisty - np. w stacjonarnym punkcie sprzedazy. Pracy nie otrzymałam. Chyba ze względu na wiek i mało przekonujaca aparycję jako konsultantki tel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zuzuuulaa
będą sprawdzac twoją komunikatywnosc , dobrze by było gdybys była pewna siebie na rozmowie, promienna , bardzo wazne jest wysławianie sie , ton głosu (to tez ma wplyw na zdobywanie klientów) no i wiedza na temat firmy /umów itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zuzuuulaa
pracowalam kiedys w recepcji w ośrodku wczasowym , wiem ze wielokrotnie dzwoniły do mnie podstawione osoby , t.zn. (od strony szefowej) by sprawdzić jak mi idzie , jak sie wysławiam , musialam w taki sposób rozmawiac z klientami ,tak aby kupił oferte oczywiscie nie wiedzialam ze to podstawione osoby :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×